برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس راهکاری برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان دانش آموزان

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت: برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس به دنبال تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی فردی در حوزه دین و اساسا روزآمد نمودن دین در زندگی روزمره برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس است. حجت الاسلام علی اکبر بیگدلو رئیس اداره تبلیغات […]

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت: برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس به دنبال تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی فردی در حوزه دین و اساسا روزآمد نمودن دین در زندگی روزمره برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس است.

حجت الاسلام علی اکبر بیگدلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی فردی در حوزه دین و اساسا روزآمد نمودن دین در زندگی روزمره برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس را از اهداف گفتمان های دینی در مدارس عنوان کرد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری گفتمان دینی در مدارس اظهار کرد: گفتمان دینی مدارس از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دوسویه مبلغ و مخاطب به صورت گفتمان در فضای مدرسه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده تصریح کرد: این فعالیت، به دنبال تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی فردی در حوزه دین و اساسا روزآمد نمودن دین در زندگی روزمره برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس است.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش نیز اظهارداشت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده به منظور تعمیق هویت دینی و فرهنگی نسل جوان و پاسخ به شبهات ، گفتمانهای دینی در مدارس برگزار می شود.

وی افزود: درطول دو ماه مهر و آبان  سالتحصیلی جاری در ۲۴ آموزشگاه دوره اول و دوم متوسطه ۵۹۵۰ نفر از دانش آموزان با همکاری مدیران وعوامل اجرایی و مشارکت دبیران تشکیل شده است که موضوعات مربوط به آسیبهای اجتماعی ، تهدیدات فضاهی مجازی، نماز ، اعتیاد ، بزهکاریهای اجتماعی ، ارتباطات صحیح و امام شناسی مورد بحث قرار گرفته است.

مدیر آموزش وپرورش خدابنده اظهار امیدواری کرد : با تداوم این گفتمانها بستر سازی مناسب برای تعامل بین نوجوانان و جوانان و اساتید حوزه و دانشگاه صورت بگیرد و مبانی اعتقادی، نظری،ورزشی و پاسخ به شبهات در قالب گفتگو ی چهره و به چهره نهادینه شود.