برگزاری همایش حجاب و عفاف در خدابنده

مراسم گرامیداشت ایام ا… دهه فجر و ایام فاطمیه(س) و همایش حجاب و عفاف با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در دبیرستانهای الزهرا (س) عفت شهر کرسف برگزار شد. به گزارش نسیم اشراق،مراسم گرامیداشت ایام ا… دهه فجر و ایام فاطمیه(س) و همایش حجاب و عفاف با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان […]

مراسم گرامیداشت ایام ا… دهه فجر و ایام فاطمیه(س) و همایش حجاب و عفاف با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در دبیرستانهای الزهرا (س) عفت شهر کرسف برگزار شد.

به گزارش نسیم اشراق،مراسم گرامیداشت ایام ا… دهه فجر و ایام فاطمیه(س) و همایش حجاب و عفاف با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در دبیرستانهای الزهرا (س) عفت شهر کرسف برگزار شد.

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در این همایش در سخنانی نقش و جایگاه بانوان در انقلاب و تحکیم بنیان تبیین کرد و اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به پیروزی رسید دارای برکات و دستاوردهای مهمی است از جمله آن دستاوردها که این انقلاب را از دیگر انقلاب‌ها متمایز می‌کند، دفاع از جایگاه و حقوق زن در نظام اسلامی است.

اسدی افزود: افزایش خودباوری و کرامت زن در زمینه‌های مختلف ، احیا و بازسازی حقوق زنان به صورت روش‌مند و نظام‌مند ، عوض شدن دیدگاه جامعه نسبت به حضور زنان به ویژه در سطح کلان مدیریتی  از جایگاه هایی است که به برکت انقلاب اسلامی در جامعه ایران نهادینه شده است.

وی لزوم توجه به صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف را یاد آور شد و حجاب را مهمترین مشخصه زنان مسلمان عنوان کرد که باید از آن صیانت کرد اعلام نمود.

 در ادامه خانم خلیلی مدرس حوزه و دانشگاه و رییس حوزه علمیه حضرت معصومه (س)خدابنده به  پرسشهای دانش آموزان  با موضوع عفاف و حجاب پاسخ داده و ثمرات آن را بیان کرد.

در پایان مراسم مریم محمدی مسئول امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گزارشی از فعالتهای حوزه صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف را بیان و از همکاری مدیران دبیرستانهای عفت و الزهرا شهر کرسف  و حضور اولیای دانش آموزان تقدیر کرد.