برگزاری جشن عاطفه ها در خدابنده+تصاویر

جشن عاطفه ها امروز  هم زمان با سراسر کشور در ۳۰۶پایگاه ثابت و سیار شهرستان خدابنده در حال برگزاری است. به گزارش اشراق24،جشن عاطفه ها امروز  هم زمان با سراسر کشور در شهرستان خدابنده نیز با حضور مردم خیرخواه این شهرستان در حال برگزاری است. غدیر خلجی در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها به خبرنگار […]

DSCN9319DSCN9316DSCN9317 DSCN9315جشن عاطفه ها امروز  هم زمان با سراسر کشور در ۳۰۶پایگاه ثابت و سیار شهرستان خدابنده در حال برگزاری است.

به گزارش اشراق24،جشن عاطفه ها امروز  هم زمان با سراسر کشور در شهرستان خدابنده نیز با حضور مردم خیرخواه این شهرستان در حال برگزاری است.

غدیر خلجی در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها به خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد:جشن عاطفه ها همچون سال های گذشته در شهرستان خدابنده هم زمان با سراسر کشور با شعار مهر در انتظار همدلی که در حقیقت با شعار سال پیوند خورده است در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشن در۳۰۶پایگاه ثابت و سیار در روزهای پنج شنبه در مساجد،معابر،محلات و پایگاههای بسیج ود روز جمعه، در همه مصلاهای نمازجمعه و در روزهشتم مهرماه نیز در مدارس شهرستان خدابنده با همکاری بسیج مستضعفین،صدا وسیما،آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزارمی شود.

رئیس کمیته امداد خدابنده درباره اهداف برپایی این جشن گفت:توجه به ترویج فرهنگ احسان و انفاق و نیکوکاری و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی با کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم نیازمند و تکریم آنها در آستانه بازگشایی مدارس از مهمترین اهداف برگزاری جشن عاطفه ها است.

وی در پایان سخنان خود ضمن در خواست از مردم خیر خواه و نیکوکار شهرستان خدابنده برای شرکت در این کار خداپسندانه گفت:شماره حساب ۰۲۱۷۰۲۸۴۸۰۰۰۷نزد بانک ملی آماده دریافت کمکهای نقدی مردم شهرستان خدابنده است.