برندهایی که جیب مخاطب را هدف گرفته اند + کاریکاتور

ترویج سبک زندگی غربی را می توان یکی از مهم ترین موضوعاتی دانست که جامعه را با مشکلات متعددی مواجه کرده است و یکی از مهم ترین این مشکلات ترویج مصرف گرایی و تجمل گرایی در جامعه است. به گزارش اشراق۲۴،ترویج سبک زندگی غربی را می توان یکی از مهم ترین موضوعاتی دانست که جامعه […]

img_20160909_182223 ترویج سبک زندگی غربی را می توان یکی از مهم ترین موضوعاتی دانست که جامعه را با مشکلات متعددی مواجه کرده است و یکی از مهم ترین این مشکلات ترویج مصرف گرایی و تجمل گرایی در جامعه است.

به گزارش اشراق۲۴،ترویج سبک زندگی غربی را می توان یکی از مهم ترین موضوعاتی دانست که جامعه را با مشکلات متعددی مواجه کرده است،یکی از مهم ترین این مشکلات ترویج مصرف گرایی و تجمل گرایی در جامعه است.
ترویج مصرف گرایی و تجمل گرایی،مشکلی است که به اختلاف طبقاتی در جامعه ، مقروض شدن خانواده ها ، طلاق و مسائلی از این دست منجر می شود.
یکی از مهم ترین ناهنجاری هایی که در همین خصوص به چشم می خورد،استقبال جوانان از مد های روز و صرف هزینه های بالا برای تهیه کالاهی برند است و امروز کم نیستند جوانانی که بیشتر از آنکه به نوع لباس و طرح و دوخت ان توجه کنند ، به برند آن توجه می کنند،برندهایی که صرفا وسیله ای برای خالی کردن جیب نسل جوان شده اند.
در ادامه کاریکاتوری با همین موضوع را مشاهده می کنید.

img_20160909_182223