برنامه‌های ایام دهه فجر باید مردمی محور باشد/جشن انقلاب،جزو اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود

امام جمعه قیدار گفت: ما باید به سمتی برویم که برنامه‌های ایام دهه فجر مردمی محور باشد و به دست خود مردم صورت گیرد؛ این جشن متعلق به انقلاب و مردم است، جزو اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود و باید توسط خود مردم انجام گیرد. به گزارش اشراق۲۴، امروز جلسه هماهنگی برنامه های دهه […]

امام جمعه قیدار گفت: ما باید به سمتی برویم که برنامه‌های ایام دهه فجر مردمی محور باشد و به دست خود مردم صورت گیرد؛ این جشن متعلق به انقلاب و مردم است، جزو اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود و باید توسط خود مردم انجام گیرد.

به گزارش اشراق۲۴، امروز جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر با حضور حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار،ریاست اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی ،نماینده سپاه منطقه شهرستان خدابنده و شورای شهر قیدار به همراه روحانیون و هیئت امنای مساجد این شهر در دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار در این جلسه اظهار کرد: زمینه‌سازی برای رشد و تعالی و گسترش پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی به مردم و علی‌الخصوص نسل جوان، تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشیدن و معرفت افزایی در خصوص معارف انقلاب اسلامی و توجه ویژه به افزایش آگاهی و اقناع نسل جوان نسبت به ماهیت و اهداف اسلامی و محور قرار دادن اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری از اهداف اصلی برگزاری جشن های دهه فجر است.

وی همچنین بیان کرد: ما باید به سمتی برویم که برنامه‌های ایام دهه فجر مردمی محور باشد و به دست خود مردم صورت گیرد؛ این جشن متعلق به انقلاب و مردم است، جزو اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود و باید توسط خود مردم انجام گیرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: دستگاه‌های اجرائی باید تسهیل‌کننده و فراهم‌کننده شرایط برای اجرای این جشن باشند،خواهشمندیم که دستگاه‌ها طبق کمیته‌های تعیین‌شده بخش‌های مختلف مردمی را تشکیل داده تا این جشن و برنامه‌ها توسط مردم انجام بگیرد.

حجت الاسلام طالبی در ادامه افزود: دستگاه ای اجرائی حتماً اهداف و موارد اصلی را مدنظر قرار دهند و زمینه‌سازی لازم را انجام داده تا حضور مردم در برنامه‌های که در طول دهه فجر اجرا می‌شود حداکثری باشد.

وی افزود: در این دهه همه باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم معرفی کرده و برای مردم روحیه نشاط و امید به وجود بیاوریم.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مسئولان باید در نظر داشته باشند که از ارائه مطالب تفرقه‌آمیز پرهیز شود، این ایام، روزهای وحدت است، یکی از ارکان و پایه‌های اصلی پیروزی جمهوری اسلامی در کنار ایمان به خدا و رهبری امام خمینی (ره) قطعاً وحدت کلمه بین آحاد مختلف مردم ایران بود،لذا برنامه‌های ما در این هفته باید وحدت‌بخش باشد و همه اقشار جامعه در آن دخیل باشند.