برترین رتبه کنکور94 شهرستان خدابنده:در زیرزمین درس می خواندم

مریم سبحانی، برترین رتبه کنکور94در رشته تجربی که از شهرستان خدابنده است درباره نحوه درس خواندن خود برای کنکور گفت:به دلیل رفت و آمدهای زیاد،در زیرزمین درس می خواندم. مریم سبحانی که در رشته دندان پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته است درگفت وگو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد:در ابتدا درس خواندن برای کنکور را از روزی […]

DSCN9314DSCN9313مریم سبحانی، برترین رتبه کنکور94در رشته تجربی که از شهرستان خدابنده است درباره نحوه درس خواندن خود برای کنکور گفت:به دلیل رفت و آمدهای زیاد،در زیرزمین درس می خواندم.

مریم سبحانی که در رشته دندان پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته است درگفت وگو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد:در ابتدا درس خواندن برای کنکور را از روزی 8 ساعت شروع کردم و به 11ساعت رساندم.

وی درباره عوامل موفقیت خود گفت:از مهمترین عوامل موفقیت من در کنکور،توکل به خدا،نداشتن استرس ونگرانی بویژه در شب قبل از امتحان کنکور ودر روز امتحان،داشتن تلاش و هدف و متمرکز شدن روی آن توسط خودم و خانواده ام بود ودیگر رقابت سالمی که با دوستم داشتم بود که وی هم امسال رتبه92 در رشته تجربی را آورد و پزشکی تهران قبول شد.

رتبه59کنکور تجربی94 درباره کلاسهای کنکور گفت:در کلاسهای رتبه های برتر در سال قبل شرکت می کردم و در کلاسهای بازآموزی و تقویتی که در مدرسه برگزار می شد نیز حضور داشتم و از آنها استفاده کردم ولی بیشتر روی خود کتابهای درسی متمرکز شده بودم و البته تست هممی زدم.

وی افزود:به نظر من درس خواندن برای کنکور شبیه یک برکه آب است که اگر این برکه هیچ انشعاب آبی نداشته باشد مرداب است و اگر هم انشعابات بسیار داشته باشد دیگ هیچ آبی در آن باقی نمی ماند و هدفم از زدن این مثال این بود که در زمان درس خواندن برای کنکور نه باید افرط کرد ونه تفریط بلکه باید میانه رو بود و تفریح هم وجود داشته باشد.

سبحانی ادامه داد:از نظر من عمده مشکل بچه هایی که می خواهند کنکور بدهند این است که نمی توانند از خوشی ها و تفریح های خود بگذرند و وقت برای درس خواندن بگذرانند در حالی انسان برای رسیدن به موفقیتی باید تلاش کند و سختی های زیادی را تحمل کند.

وی افزود:اتفاقا امسال عروسی خواهرم در اواسط اردیبهشت ماه بود و من فقط نصف روز در مراسمش شرکت کردم و بقیه اش را درس می خواندم و پس از قبولی در کنکور بسیار خوشحال شدم که این کار را کرده بودم ونتیجه اش را گرفتم.