با حضور حداکثری و انتخاب درست مردم، پایه های نظام تقویت و دشمنان مأیوس می شوند

امام جمعه شهر قیدار و سرمربی صالحین در مراسم افتتاحیه کارگاه یک روزه آموزش شورای حوزه و پایگاههای بسیج خواهران خدابنده گفت: امروز کشور در یک مقطع حساس و تاریخی قرار گرفته و امید است با حضور پررنگ بسیج در صحنه و تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری و انتخاب درست، پایه های نظام بیش […]

DSC02870DSC02879DSC02851DSC02791DSC02786امام جمعه شهر قیدار و سرمربی صالحین در مراسم افتتاحیه کارگاه یک روزه آموزش شورای حوزه و پایگاههای بسیج خواهران خدابنده گفت: امروز کشور در یک مقطع حساس و تاریخی قرار گرفته و امید است با حضور پررنگ بسیج در صحنه و تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری و انتخاب درست، پایه های نظام بیش از پیش تقویت و دشمنان این نظام مأیوس شوند.

به گزارش اشراق24،حجت الاسلام طالبی در مراسم افتتاحیه کارگاه یک روزه آموزش شورای حوزه و پایگاههای بسیج خواهران خدابنده با بیان نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب،حفظ ارزشهای نظام اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز کشور در یک مقطع حساس و تاریخی قرار گرفته و امید است با حضور پررنگ بسیج در صحنه و تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری و انتخاب درست، پایه های نظام بیش از پیش تقویت و دشمنان این نظام مأیوس شوند.

وی 7 اسفند را بسیار حائز اهمیت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این انتخابات تبیین و برهان روشن برای مردم‌سالاری دینی این نظام است و برگزاری انتخابات درست و گسترده آثار خوبی در داخل کشور دارد و در فضای بین المللی نیز باعث ارتقای جاگاه کشور و نظام می شود.

امام جمعه شهر قیدار و سرمربی صالحین ادامه داد: در قانون اساسی در اصل چهارم به روشنی اسلامیت نظام و همه قوانین و مقررات مورد تصریح قرار گرفته و در اصل ششم اداره کشور توسط آرای مردم تاکید شده است، بنابراین از یک طرف دینی بودن نظام و از طرفی مردمسالار بودن نظام در قانون اساسی به صراحت بیان شده است.

طالبی با با بیان اینکه هر جا ملت ایران حضور پیدا کرده دشمنان به نتیجه ای نرسیدند افزود: ملت آگاه ایران همیشه امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه وعده های نشدنی که ارتباطی به نمایندگی مجلس ندارد را مردم نباید از نامزدهای داوطلب نمایندگی بپذیرند افزود: انتخاب درست بر همه ابعاد زندگی مردم تاثیر دارد.

امام جمعه قیدار در خصوص اهمیت شرکت مردم در انتخابات تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات آنقدر مهم است که رهبری در بیانات خود از همه مردم و حتی کسانی که رهبری را قبول ندارند خواستند به پای صندوق های رای بیایند.

در ادامه هر کدام از معاونت های تخصصی پایگاه در کلاسهای جداگانه به فراگیری مهارتهای لازم جهت انجام مسئولیت های خود در پایگاه پرداختند.