با اتحاد همه مسلمانان رژیم غاصب اسرائیل برچیده می شود/ صنعتگران،با سلاح دانش و ایمان به جنگ با متجاوزان اقتصادی می شتابند

نماینده مردم خدابنده با بیان ینکه با اتحاد همه مسلمانان اسرائیل برچیده می شود گفت: روز جهانی قدس،روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و نماد واقعی مقابله مستضعفین با مستکبرین جناینکار است. به گزارش اشراق۲۴ احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده با بیان ینکه با اتحاد همه مسلمانان اسرائیل برچیده می شود گفت: […]

DSCN6828نماینده مردم خدابنده با بیان ینکه با اتحاد همه مسلمانان اسرائیل برچیده می شود گفت: روز جهانی قدس،روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و نماد واقعی مقابله مستضعفین با مستکبرین جناینکار است.

به گزارش اشراق۲۴ احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده با بیان ینکه با اتحاد همه مسلمانان اسرائیل برچیده می شود گفت: روز جهانی قدس،روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و نماد واقعی مقابله مستضعفین با مستکبرین جناینکار است.

وی افزود: روز قدس،میراث گران بهای بنیان گذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) که بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: وعده دیدار همه مردم شهرستان خدابنده باید روز جمعه ۱۱تیرماه۹۵ همگام با سائر هموطنان کشورمان در راهپیمائی وحدت بخش روز قدس باشد.

این مسئول همچنین به ۱۰ تیرماه که به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: تلاش در عرصه جهاد اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل فصل الخطابی بود از سوی رهبر معظم انقلاب و همه تلاشگران عرصه اقتصادی را بر آن داشت تا در راستای عملیاتی شدن آن گام های بلند تری را بردارند.

وی افزود: دست های صنعتگران و هوشمندی متخصصان جوان و پر شور کشور در برهه ای که ابر قدرت های جهان دنبال تضعیف صنایع مهم کشور ایران هستند،با سلاح دانش و ایمان و تدبیر و با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)به جنگ با متجاوزان اقتصادی شتافت و الحق که امروز در کنار دستان پینه بسته کارگران و همراهی دولتمردان و مردم گامهای استوار حرکت به سوی حماسه اقتصادی با سرعت بیشتری پیش می رود.

بیگدلی ادامه داد: در این راه،حماسه سازان ایرانی همانند گذشته،بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مجبور به فرود آوردن سر تعظیم در مقابل همت و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: ۱۰تیر روز ملی صنعت و معدن را می توان روز تجدید هم پیمانی و تعامل همه دستگاههای اجرائی و قانون گذاری و همچنین مردم ایران اسلامی با صنایع و معادن کشور دانست تا در برهه ای که صنعت کشور هدف تحریم ها قرار گرفته است بتوان با حمایت دستگاههای دولتی و تلاش دو چندتن فعالان حوزه های صنعت و معدن بر مشکلات پیش رو فائق آمد.

نماینده مردم خدابنده در پایان سخنان خود افزود: امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل”نامگذاری شده است در به کار گیری و بهره مندی از تجارب کارشناسان و مهندسان این حوزه و بالفعل ساختن دانش و اندیشه های مستعد قدمی بزرگ برای این بخش اقتصادی شهرستان خدابنده برداریم.