بازدید میدانی بخشدار مرکزی خدابنده از مراحل احداث راههای روستایی+تصاویر

بخشدار مرکزی خدابنده از مراحل احداث راههای روستایی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش نسیم اشراق امروز حسین افشاری بخشدار مرکزی شهرستان خدابنده از مراحل احداث راه روستایی بیگم آغا در بخش مرکزی به روستای دوراخلو در بخش بزینه رود ، به اتفاق فرزاد خدابنده کارشناس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده، خدرلو پیمانکار پروژه ، برخی از معتمدین روستاهای گمش تپه، بیگم آغا و دوراخلو و حاج یحیی امينی خیّر راه سازی بازدید کرد.

بخشدار مرکزی خدابنده در این بازدید ضمن تشکر از اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بهسازی راه های روستایی در بخش مرکزی، با توجه به نقش این محور در تسهیل تردد، کاهش مسیر ارتباطی روستاهای پیرامون و تقویت ارتباط بین بخشی در داخل شهرستان ، تسریع در اجرا و تکمیل ابنیه، زیرسازی و آسفالت محور ياد شده را خواستار شد.

وی همچنین از مراحل احداث راه روستایی یاراحمدلو و داش آلتو بازدید کرد.
این بازدیدبه اتفاق فرزاد خدابنده کارشناس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده ، پیمانکار پروژه و حاج یحیی امينی خیّر راه سازی انجام گرفت.
افشاری در این بازدید از نزدیک از مراحل و میزان پیشرفت فیزیکی جاده دسترسی روستای مذکور از جمله زیرسازی و احداث چند دهنه پل بازدید کرد و با توجه به نقش این محور در تسهیل تردد ساکنین دو روستای یاراحمدلو و داش آلتو و همچنین تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه ، تسریع در اجرا و تکمیل زیرسازی و آسفالت محور ياد شده را خواستار شد.