ترویج بی حجابی یکی از راههای نفوذ غرب در کشورهای اسلامی است/دشمنان ما می‌خواهند فرهنگ اصیل را از خانواده‌های ما بگیرند

 معاون فرماندار شهرستان خدابنده در بازدید از کارگاه آموزشی دوخت چادر و نمایشگاه تاریخچه پیدایش حجاب که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در محل فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد گفت: یکی از راههای نفوذ غرب و استعمارگران در کشورهای اسلامی ترویج بی حجابی و بدحجابی است. به گزارش اشراق۲۴،میرزائی  معاون فرماندار شهرستان خدابنده […]

DSC03963۶۰۰۶۰۰p15585EDNmainDSC03956 معاون فرماندار شهرستان خدابنده در بازدید از کارگاه آموزشی دوخت چادر و نمایشگاه تاریخچه پیدایش حجاب که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در محل فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد گفت: یکی از راههای نفوذ غرب و استعمارگران در کشورهای اسلامی ترویج بی حجابی و بدحجابی است.
به گزارش اشراق۲۴،میرزائی  معاون فرماندار شهرستان خدابنده از کارگاه آموزشی دوخت چادر و نمایشگاه تاریخچه پیدایش حجاب به مناسبت هفته حجاب و عفاف در محل فرهنگسرای اشراق شهر قیدار بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ حجاب و عفاف را لازم و ملزوم یکدیگر و از ضروریات دین اسلام  دانست و گفت:خداوند به رعایت حجاب دستور داده و  جزا نیز برای آن در نظر گرفته است.

معاون فرماندار خدابنده با بیان این که بی حجابی و بدحجابی یکی از واردات غربی به جامعه اسلامی ایران است که برای مقابله با آن یک حرکت مردمی منسجم لازم است، افزود:به واقع یکی از راههای نفوذ غرب و استعمارگران در کشورهای اسلامی ترویج بی حجابی و بدحجابی است و برای تحقق این معضل در جوامع اسلامی راه های مختلفی از جمله وضع قوانین غیرشرعی در جامعه اسلامی، تبلیغ آزادی اقلیت های دینی در خصوص پوشش، عادی سازی بدحجاب و بی حجابی و … را دنبال می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به الگوسازی مناسب برای جوانان داریم، بیان کرد: طراحان لباس‌های ایرانی و اسلامی باید لباس‌هایی را ارائه دهند که نماد یک زن اسلامی و ایرانی باشد.

وی به رعایت حجاب در ایران باستان اشاره کرد و افزود: حجاب و عفاف صرفاً اسلامی نیست و ریشه در تاریخ تمدن بشری دارد و قدمت آن به بدو خلقت برمی‌گردد.

میرزائی در ادامه با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای به‌ دنبال نابودکردن حجاب و عفاف در جامعه ما هستند، گفت: دشمنان ما می‌خواهند فرهنگ اصیل را از خانواده‌های ما بگیرد و با ورود مدهای غربی به جامعه اسلامی ما اصالت زن مسلمان را زیر سوال ببرند. 

معاون فرماندار خدابنده تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این شبکه‌ها برای رواج بی‌بندوباری در جامعه است، مدیران بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند یهودی هستند که این نشان از برنامه‌ریزی دقیق دشمنان برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی است.