ایجاد انس و الفت دانش آموزان به فریضه نماز باید از اولویتهای اصلی باشد/کارگاه مشترک ائمه نماز جماعت مدارس شهرستان خدابنده برگزار شد+تصویر

امام جمعه قیدار در کارگاه توانمندسازی ائمه نماز جماعت مدارس شهرستان خدابنده گفت: ایجاد انس و الفت دانش آموزان به فریضه نماز باید از اولویتهای اصلی ما باشد چرا که هرچقدر آنان را با نماز و انجام واجبات آشنا کنیم همان مقدار ازجرائم و تخلفات در جامعه کاسته می شود. به گزارش اشراق۲۴،کارگاه توانمندسازی ائمه […]

امام جمعه قیدار در کارگاه توانمندسازی ائمه نماز جماعت مدارس شهرستان خدابنده گفت: ایجاد انس و الفت دانش آموزان به فریضه نماز باید از اولویتهای اصلی ما باشد چرا که هرچقدر آنان را با نماز و انجام واجبات آشنا کنیم همان مقدار ازجرائم و تخلفات در جامعه کاسته می شود.

به گزارش اشراق۲۴،کارگاه توانمندسازی ائمه نماز جماعت مدارس شهرستان خدابنده در ستاد نماز جمعه شهر قیدار برگزار شد.

در این جلسه که  علی اسدی مدیرو جواد خویینی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش خدابنده و ۴۲ نفر از امامان نماز جماعت مدارس و ۵۰ نفرازمدیران و مربیان پرورشی حضور داشتند تقویت ایمان و باورهای دینی دانش آموزان، بررسی برنامه های ملی ستاد اقامه نماز کشور ، تبیین بحث تقلید و مرجعیت و آشنایی با مراجع تقلید و ارتباط موثر حوزه های علمیه با آموزش وپرورش از اهداف کارگاه عنوان شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار در این کارگاه در سخنان کوتاهی اظهارداشت: ایجاد انس و الفت دانش آموزان به فریضه نماز باید از اولویتهای اصلی ما باشد چرا که هرچقدر آنان را با نماز و انجام واجبات آشنا کنیم همان مقدار ازجرائم و تخلفات در جامعه کاسته میشود.

امام جمعه قیدار الگو پذیری دانش آموزان از معلمان را از شیوه های اموثر قامه نماز عنوان و بر گسترش این برنامه تاکید کرد.

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در سخنان کوتاه خود بیان کرد: باید مولفه های معنویت ، محبت، خلاقیت و مقبولیت و شخصیت دانش آموزان هم از طرف مدرسه و هم خانواده ها در انجام واجبات الهی به ویژه اقامه نماز مورد بررسی قرار گیرد تا آنان با طیب خاطر و فراغ بال ففرایض دینی را انجام دهند و این موضوع از اهداف اصلی تعلیم وتربیت نیز می باشد.

در ادامه این کارگاه شرکت کنندگان تجارب و نظرات خود را درراستای ارتقای برنامه های اقامه نماز در مدارس بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.