اگر ذره ای از مقاومت چمران را داشته باشیم بر دشمنان نظام فائق خواهیم آمد/بسیج، شهادت و ولایت فقیه، سه راس مثلث پایداری و مقاومت است

امام جمعه بخش گرماب شهرستان خدابنده گفت: اگر ذره ای از آن مقاومت سپاه پاسداران، ارتش و شهید چمران را در وضعیت کنونی به کار گیریم بر هر حربه ی زورگویان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران فائق خواهیم آمد. به گزارش اشراق24،امروز به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید نشست بصیرتی […]

DSCN0919DSCN0917DSCN0933DSCN0938DSCN0943امام جمعه بخش گرماب شهرستان خدابنده گفت: اگر ذره ای از آن مقاومت سپاه پاسداران، ارتش و شهید چمران را در وضعیت کنونی به کار گیریم بر هر حربه ی زورگویان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران فائق خواهیم آمد.

به گزارش اشراق24،امروز به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید نشست بصیرتی در شهر سهرورد از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده با حضور امام جمعه گرماب،فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه خدابنده برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی،امام جمعه بخش گرماب در این برنامه اظهار کرد: امروز نقش اساتید بسیجی و حضور فعال آنان همواره در صحنه‌ی گوناگون انقلاب اسلامی تعیین کننده بوده به گونه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند:” اساتید فرماندهان جنگ نرم‌ هستند”.

وی افزود: هنوز مقاومت جانانه ی شهید چمران در پاوه برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده از ذهن ما پاک نشده است، مقاومتی که شاید باورش بر همگان سخت باشد.

امام جمعه گرماب ادامه داد: اگر ذره ای از آن مقاومت سپاه پاسداران، ارتش و شهید چمران را در وضعیت کنونی به کار گیریم بر هر حربه ی زورگویان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران فائق خواهیم آمد.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده نیز با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت: وقتی دکتر چمران با آن همه عظمت علمی و اجتماعی، خود را در گیر جنگ تن به تن در جهت حمایت مردم مظلوم ایران می نماید، بر ما فرض است که امروز با همدلی، وحدت و جهاد اقتصاد مقاومتی طرفندهای جدید زور گویان جهانی را خنثی کنیم.

وی افزود: بسیج، شهادت و ولایت فقیه، سه راس مثلث پایداری و مقاومت ما در برابر زورگویی زیاده خواهان است و ما باید از این مثلث پایداری، محافظت نموده و وجبی از حق و حقوق طبیعی و مشروع خود در منطقه کوتاه نیاییم.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: امروز دشمن با ده برابر تجهیزات ان هم در جنگ نرم برنامه ریزی کرده و به دنبال  پیاده کرده برنامه های خود است اما دیگر روش های سخت را کنار گذاشته اند و به دنبال این هستند که در جنگ نرم از ما کشته بگیرند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند ولی هرگز نمی توانند این کار را بکنند.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه مراسم جزءخوانی حلقه های صالحین شهر سهرورد با حضور فرمانده سپاه خدابنده نیز برگزار شد.