اولین نماز جمعه شهر نوربهار خدابنده برگزار شد

امام جمعه شهر نوربهار خدابنده معرفی شد و اولین نماز جمعه این شهر اقامه شد. به گزارش اشراق۲۴،امروز امام جمعه شهر نوربهار خدابنده معرفی شد و اولین نماز جمعه این شهر اقامه شد. حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع مردم نوربهار گفت: هر کسی که ایمان به […]

امام جمعه شهر نوربهار خدابنده معرفی شد و اولین نماز جمعه این شهر اقامه شد.

به گزارش اشراق۲۴،امروز امام جمعه شهر نوربهار خدابنده معرفی شد و اولین نماز جمعه این شهر اقامه شد.

حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع مردم نوربهار گفت: هر کسی که ایمان به خدا دارد و اهل نماز و عبادت است وظیفه خود می داند که در نماز جمعه شرکت کند .

وی افزود:امام جمعه پدر معنوی جامعه است و باعث وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نسل جوان باید از این فرصت استفاده کنند و در این قرارگاه فرهنگی ایمان تقوا و بصیرت مبانی دینی و اعتقادی خود را محکم تر کنند.

وی  با تبریک به امام جمعه نوربهار گفت : امیدوارم سال آینده در سالگرد تاسیس نماز جمعه گزارشی بسیار خوب و جامع از وحدت مردم نور بهار و شرکت آنها در نماز جمعه مخصوصا جوانان برای بنده ارسال شود.

حجت الاسلام علی اکبری به عنوان امام جمعه شهر نوربهار معرفی شد.

وی در خطبه های نماز جمعه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما باید دشمن شناس باشیم و یکی از ویژگی های مومن همین دشمن شناسی است.

حجت الاسلام علی اکبری به سخنان رئیس جمهور آمریکا هم اشاره کرد و گفت: ایران با  قدرت علمی ، قدرت دفاعی و قدرت اعتقادی و فرهنگی در مقابل دشمنان ایستاده است.