انکار دشمنی های آمریکا،توطئه دشمن است/بی توجهی به دستاوردهای انقلاب،عامل دور شدن از روحیه انقلابی گری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده داشتن تقوای دینی و سیاسی را یکی از شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه رهبر انقلاب عنوان کرد افزود: دشمنی دشمن نباید فراموش شود، افرادی هستند که دشمنی های آمریکا را انکار می کنند و این خودش توطئه ی دشمن است. حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده داشتن تقوای دینی و سیاسی را یکی از شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه رهبر انقلاب عنوان کرد افزود: دشمنی دشمن نباید فراموش شود، افرادی هستند که دشمنی های آمریکا را انکار می کنند و این خودش توطئه ی دشمن است.DSCN6750

حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24به  بیان شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و گفت: پایبندی به ارزش های اساسی انقلاب یکی از شاخصه های انقلابی گری است، هر حادثه ای پیش بیاید نباید محور و اصل انقلاب فراموش و کنار گذاشته شود.

وی هدف گیری آرمان های انقلاب و پایبندی به استقلال همه جانبه کشور را از دیگر شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز تنها چیزی که می تواند ما را از دسیسه و توطئه های دشمن نجات بخشد تکیه به داخل و اقتصاد مقاومتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده حساس بودن در برابر دشمن را یکی دیگر از شاخصه های انقلابی گری بیان کرد و افزود: مردم کشوری که از سال ۴۲ با اهدای خون جوانان خود به استقلال دست یافته اند، باید نسبت به این گوهر گرانبها حساس باشند و این خود جهاد کبیر است.

وی داشتن تقوای دینی و سیاسی را یکی دیگر از شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه رهبر انقلاب عنوان کرد افزود: دشمنی دشمن نباید فراموش شود، افرادی هستند که دشمنی های آمریکا را انکار می کنند و این خودش توطئه ی دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  مذاکرات هسته ای را تجربه ای دانست که ملت ایران برای چندمین بار آمریکا را آزمودند و باز هم آمریکا مردود شد.

وی اظهار کرد: باید بدانیم که هر قدر از خواسته های خود کوتاه بیاییم، دشمن زیاده خواه می شود و تا ما را از هستی ساقط نکند از دشمنی دست بر نمی دارد و تنها مقاومت است که ما را از شر دشمن حفظ می کند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی تصریح کرد: انقلابی گری از اول انقلاب آغاز شده است و تا نابودی کامل استکبار ادامه خواهد یافت و مختص زمان خاصی نیست.

وی با بیان اینکه انقلابی گری مختص همه زمان ها است خاطرنشان کرد: دنیا زدگی ، غفلت ، نفوذ دشمن ، بی توجهی به دستاوردهای انقلاب ، دور شدن از معارف دینی و معنویت از جمله عوامل دور شدن از روحیه انقلابی گری است .

بیگدلی با بیان اینکه عده ای به دنبال کم رنگ کردن روحیه انقلابی در کشور بوده و می خواهند انقلابی گری را محدود در زمان کنند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند ما از آرمان های خود دست برداریم ولی دشمنان بدانند که مردم ما انقلابی بوده و توطئه آنان را خنثی می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال کسانی هستند که در مقابل آنها کوتاه آمده و به دنبال آنها باشند، افزود: راه نجات و برون رفت ما از مشکلات کنونی، اندیشه وافکار امام خمینی(ره) است که امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه هستند.