انهدام ۳ باند قاچاق انسان در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان در تهران خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از موج رسا; سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امشب در حاشیه اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند در هشتمین مرحله از طرح اقتدار با تلاش همکاران در پلیس امنیت، فتا و اطلاعات به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: در این طرح ۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: ۶۳ نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت و نزاع می‌کردند و ۱۶ نفر اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کردند و هفت نفر از اراذلی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند و ۱۷ نفر کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند.

رحیمی با اشاره به دستگیری ۲۱ نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران اظهار کرد: ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۱ قبضه شبه‌سلاح و ۷۴۲ عدد فشنگ جنگی و بالغ بر ۱۷۰ سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه واحدهای صنفی توسط پلیس اماکن تحت کنترل قرار گرفتند، اظهار کرد: ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس گذرنامه سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان را منهدم کرد و همه این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس اماکن بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق کشف شد که متأسفانه بخشی از این سیگارها سرطان‌زا بودند.

وی در ادامه گفت: با دستگیری سه نفر از متهمان که در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ‌گذشته می‌کردند بالغ بر ۱۶۰ هزار انواع و اقسام دارو را کشف کردند که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

رحیمی در پایان گفت: ۳۷ متهم در حوزه جرایم فضای مجازی دستگیر شدند که بالغ بر سه هزار و ۹۰ نفر شاکی داشتند و میزان اموال بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان است./تسنیم