انقلاب ما در راستاي انقلاب عاشورا است/اصل و اساس در انتخابات،حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي رأي است

امام جمعه قیدار در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده گفت: انقلاب ما در راستاي انقلاب عاشورا است ، پس بايد مردم با انتخاب درست ، براي عزت جمهوري اسلامي ايران در پاي صندوقهاي رأي حضور يابند. به گزارش اشراق24،چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان خدابنده به رياست فرماندار این شهرستان و با حضور امام جمعه شهر […]

DSC01451DSC01452DSC01448امام جمعه قیدار در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده گفت: انقلاب ما در راستاي انقلاب عاشورا است ، پس بايد مردم با انتخاب درست ، براي عزت جمهوري اسلامي ايران در پاي صندوقهاي رأي حضور يابند.

به گزارش اشراق24،چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان خدابنده به رياست فرماندار این شهرستان و با حضور امام جمعه شهر قیدار و ديگر اعضاي شورا در سالن جلسات حضرت امام علي (ع) فرمانداري خدابنده برگزار شد.

باب اله فتحی ضمن تبريك فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر، به اهميت برگزاري مراسمات گراميداشت اين دهه اشاره کرد و اظهار داشت : اين ايام فرصتي است كه ما مسئولين ، خودمان به آرمانهاي انقلاب اسلامي و حضرت امام(ره) به عنوان رهبر و بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي و شهداي انقلاب نگاه مجددي داشته باشيم و سپس نسبت به تبيين و انتقال آن به نسل جديد اقدام و زمينه اطلاع و آشنايي آنها را از اهداف و آرمانهاي انقلاب فراهم کنیم.

وی با تبريك و ارج نهادن پيروزي ملت ايران در بحث هسته اي و به سرانجام رسيدن برجام و خروج از 12 سال تحريم ، موفقيت در اين كار بزرگ را مرهون هدايت و رهبري ، حمايت و پشتيباني رهبر معظم انقلاب اسلامي و تلاش دو ساله رئيس جمهور و وزارت امور خارجه و حمايت هاي مجلس دانسته و بي اهميت شمردن اين موضوع را از فهم و درك نادرست برخي افراد برشمرد.

فرماندار خدابنده مشاركت حداكثري و حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي رأي را اصل و اساس در انتخابات مجلـس خبـرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد و وظيفـه مجريــان دستگاههاي اجرايي، شوراي محترم نگهبان و هيأتهاي نظارت را زمينه سازي براي حضور حداكثري مردم در پاي صندوقهاي رأي و برگزاري انتخاباتي رقابتي ، پرشور و قابل دفاع دانست.

فتحی به رعايت اخلاق در تبليغات انتخاباتي كانديداها و خودداري از تخريب همديگر تأكيد کرد و به بيان خدمات دولت در عرصه خارجي و داخلي اعم از موضوع هسته اي ، طرح تحول نظام سلامت ، كنترل تورم ، گازرساني ، آسفالت راههاي روستايي ، آب آشاميدني و اجراي طرحهاي مختلف عمراني و اقتصادي و اشتغالزا پرداخت.

حجت الاسلام  طالبي نیز ايام الله دهه مبارك فجر امسال را موقعيت و فرصت بسيار مناسبي براي زمينه سازي برگزاري باشكوهتر انتخابات دانسته و اظهار داشتند: اگر جشنها و راهپيمايي 22 بهمن را باشكوه برگزار كنيم و جشنها پرمحتوا و باشاط باشد ، مي توانيم شعور ايجاد كنيم پس باید انقلاب را به نسل جديد انتقال دهيم و براي حضور حداكثري مردم در پاي صندوقهاي رأي ، دستاوردهاي انقلاب و بالاترين عزتي كه اكنون داريم براي جوانان تبيين شود .

وی به اهميت انتخابات و تلاش دشمن براي كمرنگ كردن حضور مردم در پاي صندوقهاي رأي و تعطيل كردن انتخابات اشاره کرد و افزود: انقلاب ما در راستاي انقلاب عاشورا است ، پس بايد مردم با انتخاب درست ، براي عزت جمهوري اسلامي ايران در پاي صندوقهاي رأي حضور يابند .

امام جمعه شهر قیدار به قانونگرايي در جامعه و تلاش مديران براي خدمات رساني مطلوب به مردم در حين همكاري براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات تأكيد کرد.

سپس راحله ميرزائي با اشاره به اينكه برگزاري انتخابات پرشور و باشكوه همواره از تأكيدات مقام معظم رهبري و رياست جمهوري بوده و همه دستگاهها و نهادهاي ذيربط نظام ، در راستاي تحقق اين امر بزرگ مسئوليتي خطير بر عهده دارند ، برگزاري دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز هفتم اسفندماه سالجاري را فرصتي ديگر براي خلق حماسه سياسي توسط مردم فهيم كشورمان برشمرده و اظهار داشت: تمهيد زمينه ها و شرايط مناسب حضور گسترده و فعالانه همه آحاد جامعه در انتخابات به موازات حفظ آرامش فضاي سياسي و اجتماعي ضرورتي مضاعف است .

وی با بيان اينكه اعتماد عمومي مردم مبتني بر اعتقادات ، پشتوانه اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است ، از همه دستگاههاي اجرايي شهرستان در خواست کرد: در حفظ و رعايت حقوق شهروندي بويژه در ايام پاياني سال و ارائه خدمات مطلوب و بهينه و جلوگيري از بروز هر گونه نارضايتي در بين مردم اهتمام ويژه داشته باشند.

معاون فرماندار خدابنده اميد آفريني و همدلي و همزباني را از محورهاي مهم برنامه هاي دهه فجر دانسته و اظهار داشت: با توسعه و تقويت مشاركتهاي مردمي در برگزاري مراسمات ، افزايش فضاي شادي و نشاط اجتماعي در ايام الله دهه مباركه فجر و بهره گيري مناسب از ظرفيت و فضاي اين ايام مي توان براي ابلاغ پيام انقلاب اسلامي و دعوت مردم بويژه جوانان به مشاركت گسترده در انتخابات و تشويق حضور حداكثري مردم در پاي صندوقهاي رأي تلاش و حركت كرد .