انقلابی گری،کلید رفع مشکلات/تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه کلید رفع مشکلات ما در انقلابی گری ما است گفت: تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ ضمن بیان اینکه قدرت ایران بیش از چیزی است که امروز شاهد آن هستیم گفت: بزرگترین دستاورد نظام این […]

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه کلید رفع مشکلات ما در انقلابی گری ما است گفت: تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است.
DSC00167

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ ضمن بیان اینکه قدرت ایران بیش از چیزی است که امروز شاهد آن هستیم گفت: بزرگترین دستاورد نظام این است که مردم آن را همراهی و یاری می کنند که نمونه آن قدرت بسیج است که یکی از بزرگترین سازمان های مردم نهاد دنیا است.

وی بیان داشت: کلید رفع مشکلات ما در انقلابی گری ما است و اگر بتوانیم به ارزش های خودمان اهمیت دهیم می توانیم به پیروزی های خوبی نیز برسیم.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه مساله آمریکا با جمهوری اسلامی مساله هسته ای نیست چرا که آمریکا با اصل نظام و انقلاب مخالف است، افزود: در طول ۳۸ سال گذشنه تمام روسای جمهور آمریکا خصومت های خودش را بر علیه ملت نشان داده اند و در دوره جدید هم به نظر نمی رسد اتفاق خاصی بیفتند بلکه در چند روز گذشته نشان داده است همان سیاست ها را دنبال می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه انقلاب بلوک بندی قدرت را برهم زد، گفت: تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن از ابتدا  تضعیف گفتمان انقلاب و تخریب چهره اسلام را دنبال می کرد.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به تاکیدات رهبری نسبت به تقویت روحیه انقلابی گری، گفت: برای پیشرفت کشور نیازمند روحیه انقلابی گری هستیم.

وی با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای پرشماری داشته و دارد، بیان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود که بهترین الگو را در عصر دین ستیزی در اختیار ما قرار داد.

ابراهیمی تبدیل رهبری دنیایی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، حاکمیت ارزش ها در نظام در عصر زر و زور و ثروت، قطع دست بیگانگان و چپاولگران و سلطه گران از حقوق ملت، نهادینه سازی استقلال و آزادی اسلامی در کشور، احیای هویت ملی و اسلامی و حیات بخشی به ملت، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس، پرورش استعدادها و ترویج روحیه خودآگاهی توسعه علم و فناوری و دانش در کشور، تربیت انسانهای صالح به عنوان فتج الفتوح انقلاب را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی در ادامه افزود: ابطال نظریه های مادی گرایانه در تفسیر انقلاب ها، ارائه فکر جدید مبتنی بر معنویت، اثبات امکان پذیر بودن تشکیل جامعه ای بر عدالت و معنویت، دمیدن روحیه جسارت به ملت های منطقه برای ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ از دستاوردهای خارجی انقلاب است.

فرمانده سپاه خدابنده حفظ جهت گیری الهی و اسلامی، پایبندی به شعار اسلام خواهی، التزام به ولایت فقیه، حضور مردم در تمام صحنه ها، حفظ اتحاد ملت، تسلیم ناپذیری در برابر دشمن، رهبری های پیامبرگونه امام و رهبری را رمز تداوم انقلاب عنوان کرد.

وی انقلابی گری را اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف دانست، تصریح کرد: نسخه کلیدی حل مشکلات کشور انقلابی و جهادی بودن است.