انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است/دیدار پاسدارن خدابنده با امام جمعه قیدار+تصاویر

امام جمعه قیدار در جمع پاسداران سپاه خدابنده گفت: انقلابی بودن و مهمتر از آن انقلابی ماندن بسیار حائز اهمیت است زیرا که از این طریق می توان ارزش های انقلاب را حفظ کرد. به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت آغاز دهه فجر جمعی از پاسداران شهرستان خدابنده با امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند. در […]

امام جمعه قیدار در جمع پاسداران سپاه خدابنده گفت: انقلابی بودن و مهمتر از آن انقلابی ماندن بسیار حائز اهمیت است زیرا که از این طریق می توان ارزش های انقلاب را حفظ کرد.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت آغاز دهه فجر جمعی از پاسداران شهرستان خدابنده با امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند.

در ابتدا رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده با تبریک ایام الله دهه فجر به بیان گزارشی از عملکرد سپاه و بسیج این شهرستان پرداخت و گفت: محرومیت زدائی،اعزام تیم پزشکی به روستاها،برگزاری کلاس های آموزشی،سم پاشی مزارع،کلاسهای آموزشی برای مشاغل خانگی،برگزاری کلاس های سواد آموزی،توزیع بسته های خدماتی،دیوار کشی خانهای محرومان،اعزام به مشهد مقدس از جمله اقدامات انجام شده است.

وی افزود: توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند،آبرسانی به روستاها،احداث غسالخانه،بازگشایی معابر روستائی و تعریض دیوار کشی،احداث مدرسه،ارائه خدمات در اماکن مذهبی مانند احداث کفشداری مساجد،کمک به احداث حوزه علمیه سجاس،پیگیری امور مزار شهدا،حضور گروههای جهادی در مناطق زلزلزله زده کرمانشاه،کاشت نهال و احداث نمازخانه،کمک به جبهه مقاومت و مردم میانمار و راه اندازی بازار روز از دیگر کارهای انجام شده است.

در ادامه حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده به ایراد سخن پرداخت و گفت: دشمن القا می کند که نسل سوم از انقلاب و اهداف و ارزش های آن فاصله گرفته است در حالی که شاهد هستیم که این نسل آگاهتر،بصیرتر و شجاعتر از نسل های دیگر به آرمانهای نظام و انقلاب پایبند و وفادار هستند.

وی افزود: دشمن به عمق اثر بخشی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جامعه جهانی پی برده است لذا نقش هایش را سخت تر و پیچیده تر کرده است چون روز به روز عظمت انقلاب اسلامی برایشان آشکارتر می شود و انقلاب آنها را تضعیف تر می کند و باید گفت که همه سرباز ولایت هستیم و تا اخرین قطره خونمان پای نظام و انقلابمان می مانیم.

سپس حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار به ایراد سخن پرداخت و با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه فجر،به روایتی از حضرت زهرا(س)اشاره کرد و گفت: هر کس خالص ترین اعمالش را نزد خدای متعال بالا ببرد ،خداوند بهترین مصلحت ها را به وی عنایت خواهد کرد.

وی افزود: انقلابی بودن و مهمتر از آن انقلابی ماندن بسیار حائز اهمیت است زیرا که از این طریق می توان ارزش های انقلاب را حفظ کرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: عیار اخلاص امام(ره)بسیار بالا بود و رمز ماندگاری ایشان و انقلاب همین اخلاص است و هر کس به همان درجه ای که اخلاص داشته باشد ماندگار تر می شود و سرودهای انقلابی نیز همین ویژگی را دارا هستند.

وی افزود: انقلاب امام خمینی(ره)با انگیزه الهی و اخلاص آغاز شد و در حال حاضر به شجره طیبه ای تنومند تبدیل شده است که البته طوفانهای سهمگینی را نیز پشت سر گذاشته است ولی همچنان با صلابت پار جا باقی مانده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در زمان کنونی دو خطر ما را تهدید می کند اول خطری که از ناحیه درون ما را با مشکل مواجه می کند و دشمن از طریق نفوذ در درون ما اقدام به سربازگیری برای خود می کند و دومین خطر فساد و فحشا و منکرات و بویژه فضای مجازی است که عنان گسیخته شده است و نظارتی بر روی آن وجود ندارد.

وی افزود: ما مخالف فضای مجازی نیستیم ولی فضایی می خواهیم که خودمان آن را بسازیم و مدیریت و فرماندهی کنیم لذا باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم .

امام جمعه قیدار در پایان سخنان خود تصریح کرد: مهمترین مسئله دشمن ولایت فقیه است و سعی دارد از این ناحیه به ما ضربه بزند ولی ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در حمیت از نظام و انقلاب و ولایت فقیه در روز ۲۲بهمن ماه با حضور پر شور خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.