انتخابات مظهر حضور مردم و مردم سالاری است

فرماندار خدابنده درباره انتخابات گفت: انتخابات مظهر حضور مردم و مردم سالاری است و نشان می دهد که مردم سرنوشت خود را با دستان خود تعیین می کنند.  به گزارش اشراق24،امروز در سالن اجتماعات فرمانداری خدابنده هیئت اجرایی انتخابات تشکیل شد و این جلسه به ریاست فرماندار و با حضور دادستان ،اعضاء هیات نظارت بر […]

600600p15585EDNmainDSC03309فرماندار خدابنده درباره انتخابات گفت: انتخابات مظهر حضور مردم و مردم سالاری است و نشان می دهد که مردم سرنوشت خود را با دستان خود تعیین می کنند.

 به گزارش اشراق24،امروز در سالن اجتماعات فرمانداری خدابنده هیئت اجرایی انتخابات تشکیل شد و این جلسه به ریاست فرماندار و با حضور دادستان ،اعضاء هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و معتمدین، برگزار شد.

باب اله فتحی در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهارکرد: هدف اصلی از این جلسه انتخاب هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل از30نفر حاضر  برای عضویت درهیات اجرایی انتخابات شهرستان خدابنده است .

وی افزود: انتخابات مظهر حضور مردم و نماد مردم سالاری  است و نشان می دهد که مردم سرنوشت خود را با دستان خود تعیین می کنند و در سرنوشت کشور و تصمیماتی که برای آن گرفته می شود سهیم هستند.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه سخنان خود ر خصوص برگزاری انتخابات در سال جاری هم بر تلاش بیشتر برای حضور حداکثری مردم، ایجاد فضای اطمینان بخش و مورد اعتماد برای مردم، رعایت بی طرفی کامل مسئولان و اجرای شفاف و با سلامت انتخابات، برگزاری دوره های آموزشی  مناسب برای دست اندرکاران این امر مهم در سطح شهرستان خدابنده تاکید کرد.

فتحی خاطرنشان کرد: درانتخابات هفتم اسفند سال جاری بیش از 2500 نفر در شهرستان خدابنده همکاری می کنند و ما باید سعی بکنیم زمینه را برای حضور گسترده مردم در انتخابات آماده کنیم.

در ادامه پس از رای گیری از حاضران هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل هیات اجرایی انتخابات شهرستان خدابنده  مشخص شدند.