امیدآفرینی و جهاد تبیین،محور برنامه‌های دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت: امیدآفرینی و جهاد تبیین باید محور برنامه‌های دهه فجر باشد.

به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام مهدی خدابنده‌لو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت: محور برنامه‌های امسال دهه فجر جهاد تبیین و مردمی‌سازی کردن مراسم دهه فجر و انقلاب اسلامی است لذا در این راستا باید همه تلاش کنیم که برنامه‌های امسال باشکوه هر چه بیشتری برگزار شود.

این مسئول افزود: چالش‌هایی که در اغتشاشات اخیر، نوجوانان و جوانان با آن مواجه شدند به واسطه عدم تبیین موضوعات اجتماعی و سیاسی بود که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و شبهات انقلاب را تبیین کنیم تا به وظیفه ذاتی و حقوقی عمل کرده باشیم.

وی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویدادهای انقلاب را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم و در مناسبت‌های پیش‌رو از سخنرانان آگاه استفاده کنیم تا حساسیت شرایط موجود و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان را برای مردم بیش از پیش اظهار شود.

مسئول کمیته هیئت‌های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد دهه فجر شهرستان خدابنده بیان کرد: امیدآفرینی در خصوص خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی باید مهم‌ترین محور برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر قرار گیرد.

خدابنده‌لو افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس دخترانه و پسرانه، برگزاری جشن انقلاب در مساجد شهر با طرح هر شب یک مسجد (۱۰ شب ۱۰ مسجد)، برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب یک ون شبهه، اکران فیلم و مستندهای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد، برگزاری محافل جشن خانگی پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در محل‌های برگزاری اعتکاف (۱۵ و ۱۶ و ۱۷ بهمن) از اهم برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است.