امام جمعه قیدار رأی خود را به صندوق انداخت/مسئولان و تصميم سازان باید قدرشناس اين حضور و همت جانانه مردم باشند

امام جمعه قیدار در دور دوم انتخابات دهمین دوره از نمایندگی مجلس شورای اسلامی  گفت: مسؤولان و تصميم سازان باید قدرشناس اين حضور و همت جانانه مردم باشند و خصوصا نمايندگان مردم در «خانه ملت» با پايبندى به سوگندى كه خواهند خورد مطالبات واقعى مردم عزيزمان ازجمله بيكارى، ركود، تورم و گرانى، ازدواج جوانان و […]

امام جمعه قیدار در دور دوم انتخابات دهمین دوره از نمایندگی مجلس شورای اسلامی  گفت: مسؤولان و تصميم سازان باید قدرشناس اين حضور و همت جانانه مردم باشند و خصوصا نمايندگان مردم در «خانه ملت» با پايبندى به سوگندى كه خواهند خورد مطالبات واقعى مردم عزيزمان ازجمله بيكارى، ركود، تورم و گرانى، ازدواج جوانان و به چرخش درآوردن توليد و اجرايى شدن اقتصاد مقاومتى را پيگيرى كنند.DSCN5757DSCN5752-1

به گزارش اشراق24،حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار درباره انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری چهار واژه‏ى «سلامت»، «امنيت»، «قانونمندى» و «مشاركت حداكثرى» را به‏ عنوان مقوّمات يك انتخابات سالم مطرح كرده اند.

وی افزود: نمایندگان با هر گرایشی جریان و حزبی که به مجلس راه یافتند فهم مشتركشان خدمت صادقانه به مردم باشد و انتظار بر اين است که مجلس آينده به دور از مسايل سياسى در جهت حل موضوعات اقتصادى كشور گام بردارد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: نبايد جهت دهى‏هاى سياسى در تصميمات اقتصادى تأثير بگذارد و اگر فضاى سياسى بر قواى مجريه و مقننه حاكم شود، به طور طبيعى منافع سياسى گروهى بر منافع عمومى اقتصادى‏ چيره خواهد شد.

طالبی تصریح کرد: مسؤولان و تصميم سازان باید قدرشناس اين حضور و همت جانانه مردم باشند و خصوصا نمايندگان مردم در «خانه ملت» با پايبندى به سوگندى كه خواهند خورد مطالبات واقعى مردم عزيزمان ازجمله بيكارى، ركود، تورم و گرانى، ازدواج جوانان و به چرخش درآوردن توليد و اجرايى شدن اقتصاد مقاومتى را پيگيرى كنند.

وی افزود: شرکت در انتخابات بهترین عمل صالحی است که نظام اسلامی را تقویت می کند.

طالبی به پیام این شکوه حماسی اشاره کرد و افزود: پیام ما به همه توطئه گران خارجی این است که مردم ایران بعد ۳۷ سال از انقلاب همچنان دلبسته به امام و آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری هستند و حضورشان در صحنه لبیک گفتن به مقام معظم رهبری هست.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه مسئولین باید قدر این حضور پرشور مردم را بدانند، تاکید کرد: پیام من به مسئولین این است که که قدر مردم را بهتر بدانند و هر چه که می توانند به این مردم  که در همه صحنه های انقلاب حضور داشتند خدمت کنند.

طالبی خاطر نشان کرد: ان شاءالله یک مجلس انقلابی، کار آمد و فعال تشکیل شود که بتوانند گره های کور مشکلات مردم را با خدمت خوب خود باز کنند.