افتتاح 100 واحد مسکن مددجویی و 80 پنل خورشیدی در خدابنده

100 واحد مسکن مددجویی،80 پنل خورشیدی و سایر پروژهای محرومیت زدایی با حضور فرمانده سپاه استان زنجان و مسئولان شهرستانی در خدابنده به بهره برداری رسید.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت هفته بسیج، 100 واحد مسکن مددجویی،هشتاد پنل خورشیدی و سایر پروژهای محرومیت زدایی و اشتغالزایی با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده و سایر مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند:” بسیج لشکر مخلص خداست”اظهار کرد: خیر و برکت در همه میدان‌های جهادی در بسیج را شاهد هستیم.

سردار کرمی افزود: شجاعت روحیه بسیجیان در دوران دفاع مقدس،جنگ ترکیبی و در محرومیت زدایی نمایان است.

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به آمادگی هر لحظه بسیج به کمک رسانی به مردم تصریح کرد: روز به روز روحیه و انگیزه بسیجیان بیشتر می‌شود.

کرمی خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی را یک توفیق الهی عنوان کرد و افزود: اگر درراه خدمت به این مردم صد جان هم داشته باشیم و فدا کنیم باز هم کم است.

وی به تلاش‌های بسیچ سازندگی برای شبکه آبرسانی روستاهای خدابنده اشاره کرد و گفت: به زودی این طرح عظیم آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه استان زنجان همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان چهل و پنج سال مجاهدت و خدمت برای مردم در حوزهای مختلف مسکن،اشتغالزایی،خدماتی عمرانی و هم چنین بهداشتی و درمانی و تامین آب شرب اشاره کرد و در پایان سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی خواستار عمل به رهنمودهای رهبری، قدردانی ولایت و رها نکردن خیمه ولایت شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار کرمی در شهرستان خدابنده نیز به ویژگیهای بسیج اشاره کرد و گفت:بسیج توانسته است در همه حوزها مثل طرهای آب رسانی،اشتغال زایی،عمرانی الخصوص در مبارزه با جنگ نرم دشمنان بدرخشد و با ایمان به خدا و با شجاعت در همه صحنه‌ها حاضر باشد و همه ما قدردان زحمات خستگی ناپذیر بسیج هستیم.

تاراسی فرماندار خدابنده یز در سخنانی از زحمات سپاه و بسیج در همه حوزها قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه بسیج سازندگی خدمات شایانی در محرومیت زدایی در روستاها انجام داده است و چیزی حدود پنجاه درصد روستاها مورد خدمات بسیج سازندگی قرار گرفته است.