افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی و پزشکی در خدابنده+تصاویر

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر چندین طرح و پروژه عمرانی و پزشکی در شهر سجاس شهرستان خدابنده با حضور معاون استاندار زنجان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد. به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت گرامیداشت دهه فجر چندین طرح و پروژه عمرانی و پزشکی در شهر سجاس شهرستان خدابنده با حضور مسئولان استان زنجان و شهرستانی و […]

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر چندین طرح و پروژه عمرانی و پزشکی در شهر سجاس شهرستان خدابنده با حضور معاون استاندار زنجان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت گرامیداشت دهه فجر چندین طرح و پروژه عمرانی و پزشکی در شهر سجاس شهرستان خدابنده با حضور مسئولان استان زنجان و شهرستانی و بخش افتتاح شد.

دو پروژه بزرگ عمرانی آموزش و پرورش سجاسرود با حضور معاون استاندار زنجان و  مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال افتتاح شد.

امروز همچنین دو واحد پانسیون پزشک و پایگاه سلامت ضمیمه در سجاس و یک واحد پانسیون پزشک در چوزوک با حضور نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان ،میرزایی فرد فرماندار، حجت الاسلام اصلانی امام جمعه سجاس،بخشدار سجاسرود و عباسی رئیس شبکه بهداشت و درمان خدابنده و جمعی از روسای ادارات افتتاح شد.

انتهای پیام/