افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی در خدابنده+تصاویر/پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام در خدابنده

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در فرهنگسرای شهر قیدار افتتاح شد. به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در فرهنگسرای شهر قیدار افتتاح شد. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در حاشیه این […]

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در فرهنگسرای شهر قیدار افتتاح شد.dscn8401

به گزارش اشراق۲۴،صبح امروز به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در فرهنگسرای شهر قیدار افتتاح شد.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به مناسبت هفته مبارک بسیج و روز شمار این هفته که امروز به نام بسیج،انقلابی گری و کار آفرینی نامگذاری شده است،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خدابنده افتتاح شد و این نمایشگاه شامل هشت غرفه از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان خدابنده با همکاری جها کشاورزی،فنی و حرفه ای،بهزیستی،شرکت سپید کاران خدابنده و بسیج خواهران برپا شده است و شامل آثاری از مشاغل خانگی، کارآفرینی و خوداشتغالی در این شهرستان است.
فرمانده سپاه خدابنده افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در راستای توسعه بخش اقتصادی در کشور دارد و همه باید در راستای تحقق این امر مهم تلاش کنند.
ابراهیمی گفت: توسعه روحیه کارآفرینی و خوداشتغالی و ارائه تسهیلات بانکی گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است و تحقق اقتصاد مقاومتی با مشارکت همه مردم، مسؤولان و سرمایه‌گذاران محقق خواهد شد.
وی با اشاره به پرداخت وام‌های کم‌بهره به کارآفرینان و متقاضیان تصریح کرد: امسال یک میلیاردو۲۰۰میلیون تومان در خدابنده وام کم بهره برای توسعه فرهنگ خوداشتغالی و کارآفرینی به متقاضیان پرداخت شد.
ابراهیمی در پایان سخنان خود اعلام کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از یکم آذر ماه به مدت هفت روز در مکان فرهنگسرای شهر قیدار برای بازدید عموم مردم دایر است و مشاوره وسیع به جوانان با حضور کارآفرینان و برترین های طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه می شود.