افتتاح مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) شهر سهرورد/ کمک ۱۵۵میلیون تومانی خیران این شهر در روز افتتاح این مرکز

با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، بیگدلی فرماندار و صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت حوزه علمیه خواهران این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش نسیم اشراق،هدایت صفری  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: یکی از رویکردهای مهم […]

با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، بیگدلی فرماندار و صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت حوزه علمیه خواهران این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مرکز نیکوکاری امام رضا ع شهر سهرورد کمک ۱۵۵میلیون تومانی خیران این شهر در روز افتتاح این مرکزB>©@@dBrÉ@¬€›

به گزارش نسیم اشراق،هدایت صفری  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان اجتماع محورکردن فقر زدایی با گفتمان جهادی است که در قالب مراکز نیکوکاری بامحوریت مساجد ایجاد می شود.

وی با اشاره به ویژه گیهای شهر سهرورد  گفت:از گذشته های دور تاکنون همت مردمان این دیار در کمک به همنوعان بالابوده وامروز ما شاهد کمک های خیران ونیکوکاران این شهر در قالب مراکز نیکوکاری هستیم واهالی عزیز شهر سهرود صفت خیر بودن را از گذشته تاکنون برای خود انتخاب کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه محور کار کمیته امداد ایجاد اشتغال  در بین جامعه هدف است افزود:راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی وایجاد درآمدپایدار برای خانواده های تحت حمایت است که با همین رویکرد درسال گذشته سه هزارو۶۹۵شغل با اعتبار ۸۷,۵میلیارد تومان ایجادکرده است ودر سالجاری نیز با همت وتلاش همکاران  بیش از ۲هزارو۲۲۶شغل با اعتباری بیش از  ۷۰میلیارد تومان ایجاد کردواین نهضت همچنان ادامه دارد.

صفری با اشاره به اینکه مجوز ۱۳۰مرکز نیکوکاری  در استان صادر شده است، افزود: امروز با افتتاح این ۳ مرکز در شهرستان خدابنده تعداد مراکز افتتاح شده  استان به ۱۲۰مرکز افزایش می یابد،که تعداد ده  مرکز به صورت تخصصی فعالیت خود را در قالب مراکزنیکوکاری مددکاری و مشاوره، اشتغال، فرهنگی و مسکن برای جامعه هدف کمیته امداد وسایر نیازمند ارائه خدمت می نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان یکی از مهمترین  وظایف این نهاد را ترویج سنت حسنه انفاق  در جامعه برای کمک به محرومین ومستضعفین عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۸میلیارد تومان کمک های مردمی در قالب مراکز نیکوکاری جمع آوری وبا حفظ عزت نفس وکرامت انسانی  در بین نیازمندان وجامعه هدف کمیته امداد توزیع شده است.

گفتنی است در افتتاح این مرکز نیکوکاری یک خیر عزیز ونیکوکارسهروردی مبلغ ۱۵۵میلیون تومان برای کمک به نیازمندان  به این مرکز اهدا کرد.