صالحین، رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج است/ حضور 4هزار نفر در طرح جوانه های صالحین خدابنده

فرمانده سپاه خدابنده در حاشیه افتتاح نمادین کلاس های طرح جوانه های صالحین حوزه مقاومت امام محمد باقر (ع) کرسف که در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهر سهرورد انجام شد گفت: صالحین، رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج است و امسال نزدیک چهار هزار نفر در این طرح حضور پیدا می کنند. ولی اله ابراهیمی […]

No%20Name فرمانده سپاه خدابنده در حاشیه افتتاح نمادین کلاس های طرح جوانه های صالحین حوزه مقاومت امام محمد باقر (ع) کرسف که در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهر سهرورد انجام شد گفت: صالحین، رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج است و امسال نزدیک چهار هزار نفر در این طرح حضور پیدا می کنند.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 در حاشیه افتتاح نمادین کلاس های طرح جوانه های صالحین حوزه مقاومت امام محمد باقر (ع) کرسف که در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهر سهرورد انجام شد با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های بسیج این شهرستان،اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می شود.
وی ادامه داد: این برنامه‌ها در سه بخش برای تشکیل و تقویت حلقات، برنامه‌های درون حلقات و برنامه‌های عمومی پایگاه برای نقش‌آفرینی حلقات صالحین در قالب و موضوعات مختلف برگزارمی شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد:گسترش، تعمیق و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه‌ها مورد انتظار است.

ابراهیمی افزود: در این طرح کلاسهای ورزشی،مهارتی،آموزشی،فرهنگی و اردوییبرگزار می شود و پس از تابستان هم در ادامه کلاسهای تابستانی،طرح مکمل جوانه های صالحین برای علاقمندان در فصول سال ادامه پیدا می کند.

وی افزود: این طرح به طور رسمی در 17خرداد ماه توسط  سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین آغاز شد و در شهرستان خدابنده هم کار تبلیغاتی آن مانند اطلاعیه و بنر انجام شده است و از اول تیر ماه در شهرستان خدابنده نیز آغاز می شود و تا پایان تابستان هم ادامه پیدا می کند.

ابراهیمی ادامه داد: طرح جوانه های صالحین در 95 پایگاه منتخب در سطح شهرستان خدابنده برگزار می شود و هر پایگاه به طور متوسط 60نفر را جذب می کند و نزدیک چهار هزار نفر در این طرح شرکت می کنند.

شایان ذکر است که در این مراسم، حلقات و سرگروههای صالحین شهر سهرورد حضور داشتند و ختم یک جزء از قرآن کریم برگزار شد.