اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در خدابنده

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده مسیرهای راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را اعلام کرد.حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد:روز قدس، روزی است که امام خمینی(ره)آن را پایه گزاری کردندو در این روز امتحان دوباره اسلام،احیا می شود. رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده با بیان این که روز […]

۵۴۸۶۴_۴۳۵رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده مسیرهای راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را اعلام کرد.حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد:روز قدس، روزی است که امام خمینی(ره)آن را پایه گزاری کردندو در این روز امتحان دوباره اسلام،احیا می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده با بیان این که روز قدس روز عزت و وحدت جهان اسلام است افزود: روز قدس،روز انسجام، همدلی و همزبانی پیروان راستین پیامبر رحمت و اخلاق، روز دست در دست گرفتن شیعه و سنی، روز آزادی خواهی همه انسان هایی است که چراغ وجدان و انسانیت خویش را روشن نگاه داشته اند می باشد.

بیگدلی افزود:دشمن درصدد است که مسلمانان راپراکنده کند ولی با پرپایی راهپیمایی روزقدس،مسلمانان با یکدیگراتحاد پیدا می کنند ودشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می گذارند.

وی ادامه داد:راهپیمایی شهرقیدار،روز جمعه هم زمان باسراسر کشورازساعت۱۲ظهرازمیدان شهداآغاز و به مصلی نمازجمعه ختم می شود وپس از قرائت قطعنامه، مردم مومن و ولایتمدار شهرقیداردر نمازجمعه شرکت خواهند کرد.

این مسئول افزود: سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه قیدار،حجت الاسلام فاطمی مفسر قرآن که از قم به شهرستان خدابنده دعوت شده اند است.

بیگدلی افزود:راهپیمایی روز قدس در شهرسجاس ساعت ۱۰صبح ازمیدان امام حسین تامصلی نماز جمعه،شهرگرماب ساعت۱۲/۳۰از پارک معلم تا مسجد جامع،شهرزرین آباد در ساعت۱۲ظهر ازمیدان معلم تا مصلی نمازجمعه، شهر کرسف درساعت۱۰صبح از روبروی شهرداری تا امامزاده عبدالله،نوربهاردرساعت ۱۰/۳۰ ازجلوی شرکت تعاونی تا مزارشهدا و درشهرسهرورد درساعت۱۰صبح ازمسجدامام حسن(ع)تامیدان شهدابرگزار می شود.

وی در پایان سخنان خود از همه مردم شهرستان خدابنده دعوت کرد تا در جهت حمایت از مردمان مظلوم و رنج دیده جهان اسلام بویژه مردم فلسطین و یمن،در راهپیمایی روز قدس شرکت و بار دیگر با حضور پر رنگ و پر شور خود حماسه عظیم دیگری خلق نمایند وصداق بارز آیه«واعتصموابحبل الله ولاتفرقوا»باشند.