اعزام کاروان‌های راهیان نور خواهران خدابنده به جنوب کشور

فرمانده سپاه خدابنده گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان از 28اسفند94 آغاز شده و دیشب نیز کاروانهای خواهران به این مناطق اعزام شدند. ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 با تبریک سال نو اظهار کرد: در آستانه سال نو، شهروندان خدابنده‎ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. […]

فرمانده سپاه خدابنده گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان از 28اسفند94 آغاز شده و دیشب نیز کاروانهای خواهران به این مناطق اعزام شدند.
DSCN9885ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 با تبریک سال نو اظهار کرد: در آستانه سال نو، شهروندان خدابنده‎ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان از 28اسفند94 آغاز شده و دیشب نیز کاروانهای خواهران به این مناطق اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خاطرنشان کرد: زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور در این مناطق از یادمان‎های فتح‎المبین، اروندکنار، منطقه عملیاتی والفجر ۸ و کربلای ۵، شلمچه، طلائیه، هویزه و خرمشهر بازدید می‎کنند.
ایراهیمی تصریح کرد: در طول سفر نیز یک راوی، یک روحانی، یک مسئول امنیتی و یک پلیس‌یار افراد اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور را همراهی می‎کنند.
وی ابراز کرد: بی تردید اشخاصی که در این سفر معنوی حضور می‎یابند از برکات معنوی آن بهره‎مند شده و می‏توانند ارتباطی عمیق‌تر با نسل جوان کشور در دوران دفاع مقدس برقرار کنند.
این مقام مسئول یادآور شد: اعزام کاروان‏های راهیان نور در طول سال ادامه داشته و موجب می‌شود تا نسل جدید که از نزدیک در جریان اتفاقات هشت سال جنگ تحمیلی در کشور نبوده‌اند، با ابعاد مختلف آن آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت :با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان برگزاری اردوی راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین شاخصه‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی کلمه تعریف می کند.

وی با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس اختصاص به قشر خاصی ندارد افزود: آشنایی نسل جوان با اهداف انقلاب و بیان رشادت ها و دللاورمردیهای شیر زنان و شیر مردان ایران اسلامی در برابر تهاجم نابرابر دشمنان از وظابف خطیر مسئولان است.