اعزام دانشجویان خدابنده به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصویر

مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده از اعزام یک دستگاه اتوبوس دانشجویان این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد. مهدی شهیدی مسئول بسیج دانشجوئی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: اردوهای راهیان نور باعث احیای یاد شهدا و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار و از خودگذشتی بین […]

مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده از اعزام یک دستگاه اتوبوس دانشجویان این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.IMG_20170301_124942IMG_20170301_131131IMG_20170301_124928

مهدی شهیدی مسئول بسیج دانشجوئی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: اردوهای راهیان نور باعث احیای یاد شهدا و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار و از خودگذشتی بین نسل سه و چهار انقلاب اسلامی است.
وی افزود: با حمایت روسای دانشگاه‌های استان و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دو هزار و ۷۰۰ دانشجو از میان ۱۰۳ هزار دان

وی ادامه داد: آشنا نمودن جوانان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و همچنین ارتقاء روحیه خود باوری و اعتماد به نفس در نسل جوان با الهام از مقاومت، جهاد و ایثار و از خود گذشتگی و آثار و برکات ۸ سال دفاع مقدس برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن والگو گیری از چهره های شاخص مبارزه و پایداری زنان و مردان در ۸ سال دفاع مقدس انجام می گیرد.

مسئول بسیج دانشجوئی خدابنده ادامه داد: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است که با این حرکت پیوند نزدیکی بین نسل جدید با جوانان ابتدای انقلاب اسلامی به وجود می آید.

وی افزود: هدف از اعزام دانش جویان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس آشنایی  جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.