اعدام شیخ نمر موجب بیداری جهان اسلام خواهد بود/تعدادی ازکاندیداها با شروع تبلیغات زودهنگام، سعی درفریب مردم دارند

دبیرحزب موتلفه شهرستان خدابنده گفت: شهادت شیخ نمرتوسط حاکمان بی کفایت رژیم سعودی باعث بیداری درجهان اسلام شده وحاکمان این رژیم رابه ورطه نابودی واضمحلال خواهد کشید.جمشید خانی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: شهادت شیخ نمرتوسط حاکمان بی کفایت رژیم سعودی باعث بیداری درجهان اسلام شده و حاکمان این رژیم رابه ورطه […]

دبیرحزب موتلفه شهرستان خدابنده گفت: شهادت شیخ نمرتوسط حاکمان بی کفایت رژیم سعودی باعث بیداری درجهان اسلام شده وحاکمان این رژیم رابه ورطه نابودی واضمحلال خواهد کشید.جمشید خانی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: شهادت شیخ نمرتوسط حاکمان بی کفایت رژیم سعودی باعث بیداری درجهان اسلام شده و حاکمان این رژیم رابه ورطه نابودی واضمحلال خواهدکشید.

وی افزود: ما اعضای حزب موتلفه شهرستان این اقدام ضدبشری رامحکوم کرده و از تمام آزادگان عالم می خواهیم درمقابل این جنایت ساکت ننشینند و اعتراض و انزجارخود را به گوش جنایتکاران مخصوصا به گوش آمریکا و صهیونیسم برسانند.

دبیرحزب موتلفه شهرستان خدابنده ادامه داد: حکام فاقد عقل و شعور سعودی تصور کرده اند که زیر سایه حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست های جنایتکار می توانند با این نوع جنایات به حیات خود ادامه دهند.

خانی افزود: آنان ماموریت دارند ذخایر زیرزمینی مسلمانان را به پای اهداف پلید صهیونیسم و وهابیت و آمریکا ریخته و عزت و نسل مسلمان را با حمایت از تروریسم های تکفیری و بی لیاقتی در اداره حج نابود نموده و جنبش های انقلابی مسلمانان علیه حکام جور ال سعود را سرکوب کنند، ولی مطمئن باشندخون پاک شهدا مخصوصا شهیدآیت الله نمرگریبان آنها را خواهد گرفت.

وی درواکنش به قطع رابطه سیاسی رژیم سعودی با جمهوری اسلامی اظهار داشت:جمهوری اسلامی به هیچ عنوان دراین قضیه متضرر نخواهد شد و آنکه ضررخواهد دید سیاستمداران بی کفایت عربستان است زیراجمهوری اسلامی کشور توانمند و قدرتمند منطقه است و کشورهای منطقه نیازبه روابط سیاسی با ما هستند تامنافع سیاسی خود راتحکیم کنند.

خانی ادامه داد: ما سالهاست با آمریکا و اربابان رژیم سعودی قطع رابطه کرده ایم و درمقابل تمامی تحریم های آنها سرافرازانه ایستادیم و خم به ابرو نیاورده ایم و تا امروز به حول قوه الهی و تحت توجهات امام عصر(عج) و رهبری های حکیمانه حضرت امام خامنه ای از هیچ ابرقدرتی نمی ترسیم.

وی انتخابات هفتم اسفند را بسیارحساس دانسته و افزود: همه ما وظیفه داریم تا دین خودرا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راس آن به ولایت فقیه اداکنیم .

خانی ادامه داد: ما ازدلسوزان به انقلاب و رهبری انتظارداریم مردم را نسبت به انتخابات هفتم اسفند آگاه کنند زیرا این انتخابات حساسترین و مهمترین انتخابات پیش روی ملت ماست و تمامی دشمنان خارجی و معاندین داخلی سعی دارند هم حضور مردم را درانتخابات کمرنگ کنند و هم سعی دارند از نیروهای غیراصول گرا و وابسته به خود در این انتخابات مخصوصا در انتخابات خبرگان رهبری حمایت کنند.

دبیرحزب موتلفه اسلامی خدابنده ملاک اصلی را در انتخاب اصلح ،ولایت مداری و ولایت پذیری معرفی کرده و اظهارداشت: تعدادی ازکاندیداها با شروع تبلیغات زودهنگام و خانه به خانه و حضور درمنطقه سعی درفریب مردم را دارندکه مابه آگاهی و بصیرت مردممان اطمینان داریم و می دانیم که صاحبان اصلی انقلاب همین مردم هستند و در مقابل هرنوع فریب هم خواهند ایستاد.

وی افزود: بعضی ازکاندیداها خود راهمه کاره مجلس معرفی کرده و یاسالهاست به دور از مردم و دررفاه کامل زندگی کرده و حتی نمی توانند حتی یک روز با مردم زتدگی بکنند ولی امروز باوعد و وعیدهای کاذب قصدخرید و سرقت آراء مردم محروم و مستضعف را دارند درحالیکه یک موضع گیری صحیح و مثبت درمقابل حوادث انقلاب مخصوصا سران فتنه و تبیین آن به مردم را ندارند و و باحیله گری ازکنار آن می گذرند و ما درولایت مداری و ولایت پذیری این کاندیداها شک داریم و بایدخواص این چهره را به مردم نشان دهند.