اعتماد به ظرفیت‌های داخلی راه‌کار و نسخه شفابخش مشکلات جامعه است

امام جمعه قیدار اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را راه‌کار و نسخه شفابخش مشکلات عدیده موجود در جامعه اعلام کرد و گفت: در جریان قرار دادن مردم از دیگر راه‌های کمک به کاهش مشکلات است. به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به روز ۲۵ ذى القعده؛ روز «دَحوالارض» […]

امام جمعه قیدار اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را راه‌کار و نسخه شفابخش مشکلات عدیده موجود در جامعه اعلام کرد و گفت: در جریان قرار دادن مردم از دیگر راه‌های کمک به کاهش مشکلات است.

به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به روز ۲۵ ذى القعده؛ روز «دَحوالارض» اظهار کرد: این روز نماد مهرورزى و رحمت پروردگار بر بندگان است‏………

امام جمعه قیدار با بیان اینکه در اسلام دست کشیدن از قتال با دشمنان سه شرط دارد، افزود: توبه از شرک، اقامه نماز و ایتای زکات سه شرط مورد نیاز برای ترک جنگ با مشرک است.

*ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصادی از ۱۰ سال پیش

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری حدود ۱۰ سال پیش سیاست‌های کلان اقتصادی کشور را تبیین کرده بودند، تصریح کرد: موضوع این است که اگر به این سیاست‌ها عمل می‌شد به طور قطع و یقین بسیاری از مشکلات موجود در کشور ایجاد نمی‌شد.

موسوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر مسائل معیشتی مردم تاکید دارند، ادامه داد: ایشان در این امور مرتب به مسؤولان تذکرات لازم را می‌دهند.

امام جمعه قیدار به پیگیری دشمن برای ایجاد تشنج در کشور اشاره کرد و گفت: افسارگسیختگی و افزایش قیمت در بازار سکه و ارز، لوازم خانگی، خودرو، لبنیات، محصولات غذایی، صنعتی و.. یکی از این اقدامات است.

*جنگ روانی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن برای ایجاد تشنج در کشور است

وی جنگ روانی را یکی دیگر از اقدامات دشمن برای کمک به ایجاد تشنج در کشور دانست و افزود: ناامیدسازی در افکار عمومی دیگر پروژه دشمن است.

موسوی برگزاری تجمع و اعتراضات خیابانی و ایجاد آشوب در کشور را از دیگر برنامه‌های دشمن اعلام کرد که از طریق شبکه‌‎های مجازی و ماهواره‌ای دنبال می‌شود، ادامه داد: موفقیت دشمن در اجرای برنامه‌های خود نیازمند وجود بستر مناسب است.

امام جمعه قیدار کنار گذاشته شدن مدیران ناکارآمد و مسدود شدن گلوگاه‌های فساد را از توصیه‌های راه‌گشا برای عبور از این مرحله اعلام کرد و افزود: کسانی که در اقتصاد و بازار فساد و اخلال ایجاد می‌کنند خائن به کشور و مردم هستند و مردم خواهان برخورد با این افراد به صورت اشد مجازات هستند.

وی اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را راه‌کار و نسخه شفابخش مشکلات عدیده موجود در جامعه اعلام کرد و گفت: در جریان قرار دادن مردم از دیگر راه‌های کمک به کاهش مشکلات است.

موسوی با تاکید بر عذرخواهی از مردم برای کوتاهی‌های انجام شده در حل مشکلات مردم ادامه داد: قطعا مردم ایران با بزرگواری که دارند اگر احساس صداقت از مسؤولان بکنند از قصور چشم‌پوشی کرده و فرصت‌های جبران برای مسؤولان فراهم خواهد شد.