سابقه دشمنی امریکا با ملت ایران دیرینه است/برخی در داخل کشور مزدور دشمن هستند

امام جمعه موقت قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت با تاکید بر سابقه دشمنی امریکا با ملت ایران گفت: این دشمنی به روش‌های مختلف ادامه دارد، که البته توسط برخی از داخل کشور حمایت می‌شود که مزدور دشمن محسوب می‌شوند. به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلو در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار، با توصیه خود و […]

امام جمعه موقت قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت با تاکید بر سابقه دشمنی امریکا با ملت ایران گفت: این دشمنی به روش‌های مختلف ادامه دارد، که البته توسط برخی از داخل کشور حمایت می‌شود که مزدور دشمن محسوب می‌شوند.

به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلو در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار، با توصیه خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا راه‌کار عاقبت خیری و نجات از گرفتاری است.

وی نماز را از نشانه‌ها و شاخصه‌های مسلمانی دانست و اظهار کرد: باید به این امر مهم الهی توجه کافی داشت، هر چند الان هم مورد توجه است، ولی منظور احیای نماز اول وقت توسط اقشار مختلف مردم است.

وی با بزرگداشت یاد ام‌البنین مادر چهار شهیدی که فرزندان خود را فدای فرزند حضرت زهرا (س) کرد، افزود: نقش مادران در موفقیت شهدا بسیار حائز اهمیت است، چرا که دامن مادر محل تربیت کودک است و در واقع مادران انسان ساز هستند.

امام جمعه موقت قیدار به در پیش بودن سالروز تاسیس کمیته امداد (ره) اشاره کرد و گفت: کمیته امداد با هدف تامین مایحتاج اولیه زندگی محرومان جامعه تشکیل شده است.

بیگدلو با تاکید بر سابقه دشمنی امریکا با ملت ایران گفت: این دشمنی به روش‌های مختلف ادامه دارد، که البته توسط برخی از داخل کشور حمایت می‌شود که مزدور دشمن محسوب می‌شوند.

وی وعده و وعید را از دلایل همراهی مزدوران داخلی با دشمن دانست و گفت: آن‌ها باید بدانند که این وعده‌ها محقق نخواهد شد، کما اینکه برای مزدوران گذشته هم محقق نشد.

امام جمعه موقت قیدار با تاکید بر پیروزی‌های کسب شده توسط جبهه مقاومت گفت: با تجربه و درس گرفتن از گذشته، باید قدردان موقعیت پیش آمده برای کشور بود، چرا که وضعیت کشور بسیار ارتقا یافته است و باید دشمن بداند که بازگشتی در کار نیست.

بیگدلو به هجمه‌های موجود بر ضد حجاب توسط دشمنان اسلام اشاره و تاکید کرد: این هجمه‌‌ها سابقه دارد و عوامل فعلی هم این راه و روش را ادامه داده و افراد ساده لوح هم تحت تاثیر تبلیغات قرار می‌گیرند، ولی باید متوجه بود که حجاب یکی از فرائض دینی است.

وی با تاکید بر ممنوع بودن تجسس در زندگی شخصی افراد در دین اسلام گفت: اما وقتی عواقب یک عمل متوجه جامعه شود، موظف به عکس‌العمل هستیم.

امام جمعه موقت قیدار با اشاره به اینکه در برخی از کشورهای غربی بانوان محجبه حق حضور در کلاس‌های درس را ندارند، گفت: باید متوجه بود که بانوان در صورت داشتن حجاب اجازه استخدام در دستگاه‌های دولتی را هم ندارند.