اشتغال و کسب و کار جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اولویت کاری قرار دارد

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خدابنده  خواستار توجه ویژه دستگاه ها به اشتغال و کسب و کار جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد. به گزارش نسیم اشراق، اوقات فراغت جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خدابنده با حضور دستگاه های عضو ستاد […]

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خدابنده  خواستار توجه ویژه دستگاه ها به اشتغال و کسب و کار جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.

به گزارش نسیم اشراق، اوقات فراغت جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خدابنده با حضور دستگاه های عضو ستاد و با موضوع اوقات فراغت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه، بیگدلی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دبیرخانه اوقات فراغت شهرستان در سال گذشته، بر لزوم هماهنگی دستگاه ها در برگزاری برنامه های سال جاری و پرهیز از موازی کاری تأکید کرد.
در ادامه، الهی سرشت، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، با اشاره به نقش نظارتی ستاد ساماندهی امور جوانان، از دستگاه ها خواست، توجه به اشتغال و کسب و کار جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
خمسه، معاون فرماندار خدابنده نیز با ذکر مشکلات جوانان، به ویژه مشکل بیکاری، رفع این مشکلات و ارائه تسهیلات ویژه در زمینه های ازدواج، اشتغال و … را وظیفه دستگاه های دولتی دانست و بر لزوم مشارکت دادن جوانان در تصمیم گیری ها تأکید کرد.
در ادامه این جلسه، ادارات و دستگاه های اجرایی برنامه های پیش بینی شده خود برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سال ۹۷ را ارائه دادند و مباحثی در راستای هماهنگی میان دستگاه های مختلف صورت گرفت. همچنین، تشکیل کارگروه ارزیابی و نظارت بر کلاس ها و تشکیل کمیته داوری اوقات فراغت مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا