استخر ولیعصر(عج) زنجان در گرداب مشکلات غرق شد

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به تعطیلی استخر ولیعصر(عج) زنجان، گفت: اگر از استخر ولیعصر(عج) حمایت نشود تبدیل به مخروبه خواهد شد.

به گزارش نسیم اشراق طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت استخر ولیعصر(عج) زنجان، اظهار کرد: اگر امروز از استخر ولیعصر(عج) حمایت نشود چند سال بعد این استخر تبدیل به یک مخروبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این استخر با اعتبار ۳ تا ۴ میلیارد تومانی آماده بهره برداری می‌شود، ابراز کرد: اگر این استخر فعالیت خود را آغاز کند تبدیل به یک مرکز حمایت مالی از هیئت ورزشی معلولان و جانبازان استان زنجان می‌شود.

رئیس هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان با بیان اینکه اگر الان ۳ یا ۴ میلیارد تومان برای این استخر هزینه کنیم از ۱۰۰ میلیارد تومان ضرر جلوگیری کرده ایم، تصریح کرد: این استخر از اواخر دهه ۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد و این مجموعه ورزشی ولیعصر در اختیار هیئت جانبازان و معلولان است.

وی بیان کرد: متاسفانه چندین سال قبل که این استخر در مدیریت هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان بود به دلیل عدم نظارت دستگاههای نظارتی تبدیل به محل انتفاع برخی از افراد شده بود و هیچ گونه سودی برای هیئت ورزشی و ورزشکاران نداشت.

امیری با بیان اینکه با ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسی مدیریت این استخر از دست هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان خارج شد و به بخش خصوصی اجاره داده شد، افزود: بعد از همه گیری ویروس کرونا این استخر تعطیل شد.

وی با بیان اینکه اکنون تاسیسات این استخر دچار مشکل و نقص فنی شده است، خاطر نشان کرد: ضعف نظارتی مدیران قبلی اداره کل ورزش و جوانان در به وجود آمدن این وضعیت برای استخر ولیعصر(عج) بی‌تاثیر نبوده است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه راه‌اندازی این استخر موجب می‌شود که ما بتوانیم از تمامی ورزشکاران هیئت جانبازان و معلولان حمایت کنیم، افزود: راه‌اندازی این استخر موجب می‌شود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر روزانه از خدمات ورزشی این استخر استفاده کنند.