استخدام آموزش و پرورش سال ۹۲ ( آزمون استخدامی)

آموزش و پرورش مشکل استخدام معلمان پیش دبستانی را حل کند. اشراق آنلاین به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جبار کوچکی نژاد ارم سادات در نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تبریک ایام دهه فجر به رهبر […]

آموزش و پرورش مشکل استخدام معلمان پیش دبستانی را حل کند.thCANGJIUV

اشراق آنلاین به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جبار کوچکی نژاد ارم سادات در نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تبریک ایام دهه فجر به رهبر معظم انقلاب و مردم ایثارگر ایران گفت: نظام اسلامی با گذشت ۳۵ سال از انقلاب با عنایت خداوند سبحان و رهبری ، رهبر فرزانه انقلاب از ثبات سیاسی و امنیتی لازم برخوردار است و در بالاترین جایگاه منطقه‌ای قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به سران قدرت‌های جهان اعلام می دارم پس از ۳۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز مردم ایران را به خوبی نشناخته‌اند و باید بدانند که این ملت همان مردمی هستند که در بهمن سال ۵۷ بساط حکومت ظالمانه شاهنشاهی را برچیدند و انقلاب را پیروز کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: ملت ایران تمامی نقشه‌های استکبار جهانی از کودتا تا مسلح کردن گروههای سیاسی در مناطقی مانند کردستان و گنبد را محکوم به شکست کردند.

وی افزود: ملت ایران در مقابل تحریم‌های ظالمنانه ۳۵ ساله دشمنان مقاومت کرد و پیروز شد و این مقاومت ادامه خواهد داشت. مردم ایران با هوشیاری آشوب‌های ۱۸ تیر و فتنه سال ۸۸ را از خیابان‌ها جمع کردند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: سران سه قوه باید توجه داشته باشند که رسیدن به غنی سازی ۲۰ درصدی حاصل از تلاش شبانه روزی دانشمندان است بنابراین حفاظت از دانشمندان هسته‌ای از مطالبات برحق مردم است، اخبار رسیده حاکی از آن است که به بهانه تعدیل اعتبارات به این عزیزان کم لطفی می‌شود که باید به این موضوع رسیدگی کرد.

وی گفت: چرا بیش از ۷ وزیر فهرست اموال خود را اعلام نکردند این در حالی است که براساس اصل ۱۴۲ قانون اساسی باید این کار انجام شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از وزرا بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان منابع دارد، مسئولین در هر درجه‌ای هستند باید این موضوع را بدانند که مجلس از حق قانونی خود نخواهد گذشت.

کوچکی نژاد افزود: به رئیس جمهور یاداور می شوم که در شروع کار دولت هماهنگی خوبی بین قوای سه گانه بود اما برخی از افراطیون اطراف شما نگران وحدت قوا هستند و با نظر غیر کارشناسی فضای کشور را به سمت تفرقه پیش می‌برند.

وی گفت: بهتر است در صحنه سیاسی ملت تصمیم گیرنده باشد و از سرمایه نیروی انسانی در مدیریت استانی استفاده شود و افراد غیرمسئول دخالت نکنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: به وزیر علوم تذکر می‌دهم که با حاشیه سازی نمی‌تواند نمایندگان را از انجام وظیفه قانونی محروم کنید و انتصاب وابستگان به جریان فتنه و آشوب در پست‌های کلیدی وزارتخانه آسیب جدی به دانشگاهها می‌زند وهمچنین به وزیر اموزش و پرورش یادآور می‌شوم قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را در مورد نیروهای خرید خدمت آموزشی و پیش دبستانی که جوانی خود را هزینه کرده‌اند اجرا کند و همچنین برنامه‌ای برای انجام فعالیت‌های فوق برنامه در روزهای پنجشنبه برای مدارس در نظر گرفته شود و فوق العاده شغل فرهنگیان در حقوق دوران بازنشستگی نیز محاسبه شود.

وی درباره مسائل حوزه انتخابیه‌اش گفت: وزیر جهاد کشاورزی براساس قانون مسئول تنظیم بازرگانی محصولات کشاورزی است و متاسفم وزیر صنایع اعلام کرده که شرایط قرار دادن برنج ایرانی را در سبد کالا نداریم که این توهین به مردم کشاورز شمال است و باید وزیر جهاد کشاورزی از این حق دفاع کند.

کوچکی نژاد افزود: مردم بخش‌های سنگر، کوچصفهان، خشکبیجار و خمام با وجود منابع خدادادی از امکانات محروم هستند بنابراین دولت باید آنها را به شهرستان تبدیل کند و همچنین مردم دهستان‌های امامزاده هاشم (ع) ، اسلام آباد، سراوان، زیباکنار و دیگر مناطق تقاضای تبدیل این مناطق به شهر هستند.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور و وزرای دولت مردم انتظار دارند که مشکلات آنها رفع شود و پاسخ قانع کننده‌ای درباره حل مشکل کارگران کارخانه‌های الکتریک، فرش گیلان ، کنف کار و ده‌ها مناطق صنعتی داده شود.

کوچکی نژاد گفت: باید مشکل فاضلاب شهر رشت و دیگر نارسایی‌های اداری این حوزه انتخابیه‌ هم حل شود همچنین به مشکلات ۱۸ هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف، گازرسانی روستاها ،‌کمربندی شهر رشت ، ترافیک راه‌های حوزه انتخابیه ،‌احتمال خشک شدن سپیدرود رسیدگی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: از قوه قضائیه و وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم مشکل باشگاه فرهنگی ورزش داماش را حل کند

از استخدام آموزش و پرورش جا نمانید

خود را برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده کنید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

جدول زمانبدنی و تقویم استخدامی مهمترین استخدام های دولتی و سراسری