اردوی طرح هجرت،اردوی خود سازی است/مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ در سجاسرود برگزار شد+تصاویر

امام جمعه شهر سجاس در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ گفت: اردوی طرح هجرت،اردوی خود سازی است. به گزارش اشراق۲۴،مراسم مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ در بخش سجاسرود شهرستان خدابنده به همت بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود با شکوه خاصی روز چهارشنبه ۳۰ تیر ساعت ۳۰/۱۰ صبح برگزار […]

DSCN9902DSCN9870DSCN9879امام جمعه شهر سجاس در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ گفت: اردوی طرح هجرت،اردوی خود سازی است.

به گزارش اشراق۲۴،مراسم مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ در بخش سجاسرود شهرستان خدابنده به همت بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود با شکوه خاصی روز چهارشنبه ۳۰ تیر ساعت ۳۰/۱۰ صبح برگزار شد.

حجت السلام اصلانی امام جمعه شهر سجاس که به عنوان سخنران حضور داشت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی و این اردوهای هجرت را قدر بدانید  و در حقیقت اردوی طرح هجرت،اردوی خود سازی است.

وی افزود: این حرکت در بسیج باعث می شود که  اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت سپری نشود و در مرمت و زیبا سازی مدرسه خود مشارکت می کند  و دانش آموزان در فضای کار قرار می گیرند و با این محیط آشنا می شوند و دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی مشارکت می کنند و مسئولیت پذیری را با هم تمرین می کنند و اینها بخشهایی از ثمرات این طرح است.

اصلانی ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کمک به آبادانی مدارس از اهداف برگزاری این طرح است.

امام جمعه سجاس با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در یک فعالیت اجتماعی دور هم جمع شده و تجربه‌های مختلفی کسب می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه در کنار این اردوها برنامه‌های فرهنگی و معنوی مختلفی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود این برنامه‌ها فرصت خوبی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.