خبرنگاران سفیران نظم و امنیت/مراسم تجلیل از خبرنگاران خدابنده در ناجا برگزار شد+تصاویر

سرپرست انتظامی خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:خبرنگاران سفیران نظم و امنیت هستند. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان خدابنده در ستاد ناجای این شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام خوش اندام مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناجای شهرستان خدابنده با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره […]

سرپرست انتظامی خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:خبرنگاران سفیران نظم و امنیت هستند.

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان خدابنده در ستاد ناجای این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام خوش اندام مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناجای شهرستان خدابنده با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: راز ماندگاری شهدا من جمله شهید صارمی،اخلاص است.

وی افزود: در جامعه هر قشری در حال ارائه خدمت است و البته جای تقدیر نیز دارد ولی مقام شهید و شهادت دارای جایگاهی است که همه اصناف جامعه مدیون آنها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناجای خدابنده ادامه داد: خبرنگاران می توانند الگوی جامعه باشند و در حل مشکلات جامعه راهگشا هستند.

حسین مصطفائی سرپرست انتظامی خدابنده نیز عنوان کرد: خبرنگاری یکی از شغل هایی است که در تامین امنیت جامعه تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س)هم راوی گری و خبرنگاری عاشورا و کربلا را انجام می دادند افزود:  طبق فرمایش رهبر انقلاب،خبر باید موثق،به هنگام و فراگیر بوده و نحوه ارائه آن مناسب و امید بخش باشد

سرپرست انتظامی خدابنده ادامه داد: خبرنگاری اساس کار اجتماعی در مقوله امنیت جامعه است و یکی از ابزارهای اساسی در عملیات روانی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه اثر ثوپ و تانک از ابزار رسانه کمتر است و خبرنگاران سفیران نظم و امنیت هستند افزود: شهرستان خدابنده یکی از شهرستان های امن استان زنجان است و ناجای این شهرستان حائز رتبه اول به صورت متوالی در سه مرحله در سال های گذشته در استان شده است و این امر در سایه تلاش ها و زحمات شبانه روزی مجموعه عوامل ناجای این شهرستان محقق شده است.

مصطفائی اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند و می توانند برای برقراری نظم و امنیت در جامعه همکار و همیار ناجا باشند.

در ادامه هر یک از خبرنگاران به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و در پایان این برنامه با اهداء لوح و جایزه از آنها تجلیل و با صرف ناهار، پذیرایی شد.