اجرای ۱۳۰ میلیارد ریال پروژه آب در خدابنده زنجان در سال جاری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: امسال ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه آب شهری شهرستان خدابنده با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است. به گزارش نسیم اشراق علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: مخزن پیش ساخته ۵۰۰ متر مکعبی و خط انتقال رفت و برگشت شهر سهرورد یکی از این پروژه […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: امسال ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه آب شهری شهرستان خدابنده با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

به گزارش نسیم اشراق علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: مخزن پیش ساخته ۵۰۰ متر مکعبی و خط انتقال رفت و برگشت شهر سهرورد یکی از این پروژه هاست که برای اجرای آن ۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده  است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: اجرای سیستم راهبردی پایش و کنترل مخازن و تاسیسات شهر قیدار از طریق دوربینهای مدار بسته و پارامتری های امنیتی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز از جمله پروژه های عمرانی آب شهری در قیدار بوده است.

وی تصریح کرد: اصلاح شبکه توزیع آب شهر زرین رود به طول ۸۵۰ متر و با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خدابنده است.

جزء قاسمی ادامه داد: اجرای ۳ هزار متر اصلاح شبکه توزیع آب شهر قیدار، حفر و تجهیز چاه جدید و خط انتقال شهر کرسف و احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در شهر نوربهار نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی شاخص در حوزه آب شهری شهرستان خدابنده است که در سال جاری اجرا شده است.