اجرای پویش «ایران قوی» در بین دانش‌آموزان خدابنده‌ای

-رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده از اجرای پویش«ایران قوی»ویژه دانش‌آموزان خدابنده‌ای خبر داد. به گزارش نسیم اشراق،، حجت‌الاسلام مهدی خدابندلو رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدارس محل مناسبی برای روشنگری بوده و نیاز هست که در این رابطه برنامه‌های تبیینی برای دانش‌آموزان برگزار شود.   رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده […]

-رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده از اجرای پویش«ایران قوی»ویژه دانش‌آموزان خدابنده‌ای خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،، حجت‌الاسلام مهدی خدابندلو رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدارس محل مناسبی برای روشنگری بوده و نیاز هست که در این رابطه برنامه‌های تبیینی برای دانش‌آموزان برگزار شود.

اجرای پویش «ایران قوی» در بین دانش‌آموزان خدابنده‌ای

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: به همین منظور در محکومیت اغتشاشات اخیر و در راستای استکبارستیزی و دفاع از ایران اسلام و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در روز ۱۳ آبان پویش ایران قوی راه‌اندازی شده است.

 

وی اضافه کرد: در این پویش دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند برداشت خود نسبت به اتفاقات اخیر را بنویسند که در نهایت از بهترین نوشته‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

خدابندلو تصریح کرد: این پویش دانش‌آموزان را به تفکر و تعقل در مورد حوادث اخیر واداشته و با ماهیت اصلی این اغتشاشات آشنا می‌سازد؛ همچنین ما آمادگی داریم این پویش را در تمامی مقاطع تحصیلی و در سطح شهرستان اجرا کنیم.