اجرای نمایش شاد و موزیکال”حسن و ماه‌پری”در خدابنده+تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه نمایش شاد و موزیکال با عنوان «حسن و ماه‌پری» در حال اجرایی شدن است افزود: اجرای این نمایش از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است. محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: به مناسبت ماه رجب و ماه شعبان برنامه‎های […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه نمایش شاد و موزیکال با عنوان «حسن و ماه‌پری» در حال اجرایی شدن است افزود: اجرای این نمایش از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است.
IMG_20160510_133046IMG_20160510_133054IMG_20160510_133057IMG_20160510_133203IMG_20160510_133051

محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: به مناسبت ماه رجب و ماه شعبان برنامه‎های مختلفی در شهرستان خدابنده اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعیاد بزرگ موجود در ماه رجب و ماه شعبان برنامه‌ای ویژه کودکان در شهرستان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه در قالب نمایش تئاتر و برای عموم مردم اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه نمایش شاد و موزیکال با عنوان «حسن و ماه‌پری» اجرایی می‌شود، افزود: اجرای این نمایش از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

برجی با بیان اینکه ساعت اجرای این نمایش به صورت روزانه و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر است، اضافه کرد: محل اجرای نمایش فرهنگسرای اشراق خدابنده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه نمایش مذکور توسط میلاد کرمی کارگردانی شده است، اضافه کرد: بازیگران این نمایش امیر حسین عبدی، فاطمه گلی، رسول جعفری، محسن سلامت‌پور، دانیال شایسته، سینا قاسمی و مهسا محرمی هستند.

وی ادامه داد: یک ویژگی خاص این نمایش آن است که بازیگران آن همه از کودکان و نوجوانان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به سایر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: اعزام جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به نمایشگاه کتاب در تهران، برگزاری نشست ادبی و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب در خدابنده از دیگر برنامه‌هایی است که طی اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: برخی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به صورت مستقل و برخی نیز با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری فعال شهرستان اجرا می‌شود.