اجرای برنامه های فرهنگی برای خانواده‌های طلاب و روحانیون

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: اجرای برنامه ها و طرح‌های فرهنگی برای خانواده‌های طلاب و روحانیون یکی از اهداف ما است.

به گزارش نسیم اشراق، جشن آغاز سال تحصیلی ویژه فرزندان طلاب و روحانیون شهرستان خدابنده در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع)این شهرستان برگزار شد.

این همایش به مناسبت آغاز سال تحصیلی فرزندان طلاب و روحانیون شهرستان‌ خدابنده، با حضور والدین، ائمه جمعه شهرهای قیدار، سجاس، گرماب و نوربهار و تعدادی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صبری نیا مدیرکل مرکز خدمات استان در این همایش با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات، گفت: یکی از برنامه‌های معاونت معیشت و امور خانواده مرکز خدمات، اجرای برنامه ها و طرح‌های فرهنگی برای خانواده‌های طلاب و روحانیون است.

وی با بیان اینکه همایش با هدف تشویق، ایجاد نشاط در بین فرزندان طلاب به علم آموزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمند و موفق مرکز خدمات بوده که به لطف خدا توانسته تأثیر خوبی در روند پیشرفت تحصیلی همسر و فرزندان طلاب و روحانیون داشته باشد.

گفتنی است، برگزاری مراسم جشن شروع به تحصیل تعدادی از فرزندان نونهال، مسابقات فرهنگی بین والدین و فرزندان، اهدای جوایز به برندگان مسابقه ، توزیع لوازم التحریر به همه فرزندان محصل و طرح موضوعات مشاوره خانواده توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی تبار امام جمعه شهرقیدارنبی با موضوع مهارت مدیریت ارتباطات در خانه و خانواده، همخوانی واجرایی سرود دختر ایرانی و بابام علی از جمله بخش‌های مختلف این همایش بود.