اتمام مطالعه طرح‌های فاضلاب شهرقیدار

معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طرح مطالعات فاضلاب شهرهای آب‌بر، صائین قلعه،هیدج و قیدار در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به اتمام رسیده است. به گزارش ثبیربه نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، محمد حسین مهانفر اظهار داشت: مطالعات فاز نخست […]

معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طرح مطالعات فاضلاب شهرهای آب‌بر، صائین قلعه،هیدج و قیدار در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به اتمام رسیده است.13920525000296_PhotoA

به گزارش ثبیربه نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، محمد حسین مهانفر اظهار داشت: مطالعات فاز نخست این طرح در شرکت مهندسی آب و فاضلاب و مطالعات فاز دوم آن در کمیته فنی شرکت آبفای شهری استان تصویب شده و به اتمام رسیده است.

وی به جمعیت زیر پوشش این تصفیه خانه‌ها در سال 1420 اشاره کرد و گفت: جمعیت زیر پوشش در شهر قیدار 62 هزار نفر، آب‌بر 15  هزار و 500 نفر و شهرهای هیدج و صائین قلعه در مجموع 44 هزار نفر است.

معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان همچنین ادامه داد: فرایند تصفیه در شهرهای قیدار، هیدج و صائین قلعه با روش هوادهی گسترده با حذف نیتروژن و در شهرآببر با فرایند هوادهی گسترده با حذف ازت با استفاده از مدیا است.

این مقام مسئول به طول شبکه فاضلاب هم اشاره و تصریح کرد: طول شبکه فاضلاب در شهرهای قیدار 110 کیلومتر، آب‌بر 30 کیلومتر، هیدج 53 کیلومتر و در شهر صائین قلعه 56 کیلومتر مربع اجرایی خواهد شد.

مهانفر اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را در مجموع بیش از 850 میلیارد ریال عنوان کرد.