آموزش 1053 نفر دوره آموزش در فنی و حرفه‌ای خدابنده

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده گفت: یک‌هزار و 53 نفر دوره آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده برگزار شده است.به گزارش ثبیر،صفی‌الله بیگدلی بااشاره  به عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده در شش ماه نخست سال‌جاری اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از برنامه‌های این […]

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده گفت: یک‌هزار و 53 نفر دوره آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده برگزار شده است.13920502000478_PhotoAبه گزارش ثبیر،صفی‌الله بیگدلی بااشاره  به عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده در شش ماه نخست سال‌جاری اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از برنامه‌های این مرکز کردند.

وی به برگزاری دوره کارور PLC درجه 2 در فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و افزود: این دوره به صورت یکسره برای 15 نفر از مردان علاقه‌مند برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده با بیان اینکه دوره کارور PLC درجه 2 با 272 ساعت آموزش و چهار هزار و 80 نفر ساعت دوره اجرا شده است، گفت: این دوره در کارگاه برق مرکز شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره تکنسین ممیزی انرژی برای 11 نفر از علاقه‌مندان برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره با 106 ساعت آموزش و یک‌هزار و 166 نفر دوره آموزش برگزار شده است.

بیگدلی با بیان اینکه دوره کابین‌ساز تابلو برق درجه 2 با 44 ساعت آموزش در کارگاه برق فنی و حرفه‌ای خدابنده اجرا شده است، افزود: این دوره برای 13 نفر از علاقه‌مندان قیداری با 572 نفر دوره آموزش اجرا شده است.

وی به برگزاری دوره برق‌کار ساختمان درجه یک در مرکز فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و گفت: این دوره برای 18 نفر از مردان به صورت یکسره برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده مدت زمان آموزش دوره برق‌کار ساختمان را 390 ساعت اعلام کرد و اذعان داشت: این دوره با 7 هزار و 20 نفر دوره آموزش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره کارگر عمومی ساختمان برای 14 نفر از مردان علاقه‌مند به این حرفه برگزار شده است، افزود:‌ این دوره با 31 ساعت آموزش در کارگاه صنایع ساختمان ثابت شهری برگزار شده است.

بیگدلی ادامه داد: همچنین دوره کارگر عمومی ساختمان با 434 نفر ساعت دوره در نوبت صبح اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره اتوکد به صورت یکسره برای 17 نفر از مردان شهرستان خدابنده برگزار شده است، گفت: دوره اتوکد با 315 ساعت آموزش و پنج هزار 355 نفر ساعت دوره در کارگاه صنایع ساختمان مرکز اجرا شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده به برگزاری دوره لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری در فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره برای 12 نفر از مردان در کارگاه جوشکاری مرکز اجرا شده است.

وی مدت زمان آموزش این حرفه را 700 ساعت اعلام کرد و افزود:‌ این دوره با 8 هزار و 400 نفر ساعت دوره به صورت یکسره برگزار شده است.

بیگدلی خاطرنشان کرد: در مجموع یک‌هزار و 53 نفر دوره آموزش در شش ماهه نخست سال‌جاری در مرکز برادران فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده برگزار شده است.

وی اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم می‌توانند برای حضور در کلاس‌‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.