آمریکای زورگو و مستکبر در روز ۱۳آبان تحقیر شد

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اینکه استکبار ستیزی جزء ذات دین ما است،گفت: آمریکای زورگو و مستکبر در روز ۱۳آبان توسط دانشجویان و ایران تحقیر شد. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،با اشاره به ۱۳آبان روز استکبار ستیزی، اظهار داشت: ۱۳آبان روز بسیار حساسی در تاریخ انقلاب […]

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اینکه استکبار ستیزی جزء ذات دین ما است،گفت: آمریکای زورگو و مستکبر در روز ۱۳آبان توسط دانشجویان و ایران تحقیر شد.۱۰۲۶۳۸۵

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،با اشاره به ۱۳آبان روز استکبار ستیزی، اظهار داشت: ۱۳آبان روز بسیار حساسی در تاریخ انقلاب بوده است که جوانان نه از روی احساس بلکه با آن شعور و بصیرت و آگاهی خود اجازه ندادند دشمن در یک لانه به فعالیت بپردازد.

وی ادامه داد: دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و اجازه جاسوسی به آنها را نداند و در این بین خدمت کاران و برخی از افراد را آزاد کردند تا دنیا بداند که ما افراد بی طرف احترام می گذاریم و لی جاسوسان را دستگیر کردند.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به تحقیر آمریکا در این روز توسط ایران، گفت:آمریکا در ایران بسیار نفوذ داشت و با این نفوذ خود وزیر، فرماندهان نظامی و هر کسی را که می خواست تغییر می داد.

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی جزء ذات و دین ما است، ابراز داشت: به برکت این انقلاب و مجاهدت جوانان، ایران توانست تحقیر عظیمی بر مستکبر و متکبر جهان که زورگو هم می باشد انجام دهد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هر فردی در این دنیا ماموریت دارد، گفت: در اسلام کسی را نداریم که فارغ از مسئولیت و ماموریت باشد یعنی همه تا آخرین لحظه عمر خود به ماموریتی مامور هستیم.

وی در ادامه ابراز داشت: همانطور که ایام در حال حرکت می باشد مسئولیت ها و ظایف هم در بین مردم دست به دست می چرخد و هر کسی طبق آن وظایف خود باید عمل کند امابعد ازاتمام هر مسئولیتی باید دوکار اساسی انجام بگیرد که اولی حفظ میراث آن ماموریت می باشد.