آسفالت ریزی معابر شهرکرسف+تصاویر

شهردار شهر کرسف از آسفالت ریزی معابر این شهر خبر داد و گفت: بیش از ۴هزار و ۵۰۰تن آسفالت در ۵ خیابان شهر کرسف به مساحت ۳/۵کیلومتر پخش شده است. به گزارش اشراق۲۴، آسفالت ریزی معابر شهرکرسف انجام شد و این در حالی است که این امر خواسته چندین ساله مردم این شهر جدید التأسیس […]

DSCF3423شهردار شهر کرسف از آسفالت ریزی معابر این شهر خبر داد و گفت: بیش از ۴هزار و ۵۰۰تن آسفالت در ۵ خیابان شهر کرسف به مساحت ۳/۵کیلومتر پخش شده است.

به گزارش اشراق۲۴، آسفالت ریزی معابر شهرکرسف انجام شد و این در حالی است که این امر خواسته چندین ساله مردم این شهر جدید التأسیس است.

سید ضرغام حسینی شهردار شهر کرسف در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴، از آسفالت ریزی معابر این شهر خبر داد و گفت: آسفالت ریزی خیابان های حسینیه و شهید بیات وامام (ره) وحکیم الهی و کوچه های منتهی به خیابان حکیم الهی و قسمتی از خیابان معلم (تا روبروی مسجد زینبیه )و قسمتی از خیابان حکیم زهراوی درحال اجرا بوده و درادامه نسبت به لکه گیری وترمیم آسفالت خیابان های سهروردی و حکیم زهراوی و شهدا اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده است افزود: بیش از ۴هزار و ۵۰۰تن آسفالت در ۵ خیابان شهر کرسف به مساحت ۳/۵کیلومتر پخش شده است و جدول گذاری،زیر سازی و بازگشائی تعدادی از خیابان های این شهر صورت گرفته و با توجه به جدید التاسیس بودن نیاز به توجه بیشتر مسئولان استان در خصوص تامین و تخصیص اعتبار دارد.

شهردار کرسف با اشاره به گذشت دو سال از سابقه تاسیس شهر کرسف گفت: این شهر هنوز به سان نوزادی می ماند که تازه به دو سالگی رسیده و نیاز به حمایت و مراقبت دولت دارد و رها کردن شهر به امید خود در حالی که هیچ منبعی برای کسب درآمد ندارد ظلم به حقوق مردم و شهروندان است.

لازم به ذکر است که شهر کرسف با ۲۸ آبادی یکی از دهستانهای بزرگ و پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان است که در فاصله ۱۴ کیلومتری شهر قیدار و ۷۴ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.