پیگیری اعتبارات سد تالوار خدابنده در سفر هیئت دولت

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: در سفر هیئت دولت اعتبارات مربوط به سد تالوارپیگیری می‌شود. به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز(چهارشنبه)با اشاره به سفر هیئت دولت به استان زنجان اظهار کرد: یکی از شعارهایی که عموما دولت‌ها به عنوان محور برنامه‌های خود قرار می‌دهند موضوع عدالت است. وی با اشاره به اینکه […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: در سفر هیئت دولت اعتبارات مربوط به سد تالوارپیگیری می‌شود.
13921017000116_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز(چهارشنبه)با اشاره به سفر هیئت دولت به استان زنجان اظهار کرد: یکی از شعارهایی که عموما دولت‌ها به عنوان محور برنامه‌های خود قرار می‌دهند موضوع عدالت است.

وی با اشاره به اینکه هر فردی باید در سمت و جایگاه خود تخصص لازم را داشته باشد، افزود: اگر هر فردی در جایگاه خود مشغول فعالیت باشد این امر نوعی عدالت محسوب می‌شود.

این مسئول رسیدگی به مناطق مختلفی که دارای ظرفیت‌های متنوعی است را نوعی عدالت دانست و گفت: معرفی صحیح ظرفیت‌های هر منطقه نقش بسزایی در تحقق اهداف دارد.

موسوی بیان کرد: شهرستان خدابنده در بخش کشاورزی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.

وی یادآور شد: خدابنده جزو یکی از شهرستان‌های کشورمان است که در بخش کشاورزی حرفی برای گفتن دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 70 درصد محصولات کشاورزی به ویژه گندم در شهرستان خدابنده تولید می‌شود، افزود: شهرستان خدابنده از نظر آب و هوا، نیروی انسانی و خاک ممتاز به صورت بالقوه دارای ظرفیت‌های مختلفی است.

این مسئول از وزیر جهادکشاورزی خواست ظرفیت‌های بخش کشاورزی را ارتقاء دهد و ادامه داد: استعدادهای درخشان بخش کشاورزی شهرستان خدابنده در این سفر به هیئت دولت نشان داده می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری مناسب بزرگترین ارزش افزوده برای شهرستان خدابنده در این بخش خواهد بود، یادآور شد: در این سفر تلاش می‌شود اعتبارات لازم مربوط به سد تالوار زنجان و سد محمودآباد پیگیری شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امید است با تلاش مسئولان حرکت رو به رشد کشورمان سرعت بیشتری داشته باشد.