خانواده و آموزش و پرورش،دو عامل مهم آموزش و تربیت موفق

مدیر آموزش وپرورش خدابنده گفت: دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش وقتی کنار هم قرار گیرند،آموزش و تربیت موفق صورت خواهد گرفت.

به گزارش نسیم اشراق،جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با حضور اعضای شورا و مدعوین،در آموزش و پرورش خدابنده تشکیل شد.

این جلسه با محوریت معارفه اعضای جدید،آموزش خانواده و کاهش آسیبهای اجتماعی،صندوق مهرانه،پیگیری سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و تعیین میزان حق الزحمه مدرسان و مشاوران مرکز مشاوره برگزار شد.

بهروز کثیرلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ضمن تشریح و تبیین برنامه های شورای انجمن اولیا و مربیان و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت و نقش اولیا در مدارس گفت:حضور اعضای انجمن مایه خیر و برکت در سالهای گذشته بوده و علاوه بر منابع مالی در جهت پیشبرد اهداف تربیتی نیز موثر بوده است.

وی عنوان کرد:دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش وقتی کنار هم قرار گیرند،آموزش و تربیت موفق صورت خواهد گرفت و در کنار این دو نهاد،نهادهای متعدد اعم از جامعه،محیط،دانشگاه،حوزه،فضای مجازی و…در تعلیم و تربیت دانش آموزان جامعه نقش اساسی دارند.

علی اله عسگری مسئول انجمن مهرانه شهرستان خدابنده نیز در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های انجام گرفته در مهرانه شهرستان گفت: استفاده شایسته از ظرفیت شوراها و اعضای انجمن،خاستگاه تمام برنامه ریزی ها در مدارس و در هر حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: سازمانهای مردم نهاد در پیشرفت جامعه و امور اجتماعی تاثیر فراوان دارد و موسسات و مراکز خیریه(مهرانه)یکی از انجمنهای خیریه استان زنجان است که در سال ۸۵ در استان بر محور مشارکت های مردمی تشکیل شده است.

وی افزود: مرکز مهرانه خدابنده سال ۹۳ تشکیل شده است و القای ماهیت مهرانه به مردم مورد انتظار از تمام دستگاهها و نهادها و سمنها است.

مسئول مهرانه شهرستان خدابنده تصریح کرد:فرایند کمک به بیماران در مهرانه بر اساس برنامه های خاص و زمانبندی شده صورت می‌گیرد.

در ادامه برنامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاه خود پرداختند و در پایان جلسه از مدیران مدارس و اعضای انجمن اولیا و مربیان برتر کشوری در سال گذشته تجلیل شد.